Mä olisin onnellinen, jos sulla olis se mies kainalossa. Miksi mun pitäis tulla ja sanoa että sä oot mun elämäni rakkaus, kun sä käännyttäisit mut. Taitavasti ihmettelisit, mistä oikein puhun.
Voi
10
1804
Vastaukset
- tapahtui,
niin paljon on tapahtunut. Erilaisia tunteita. Sinä sinä sinä ja sinä. Jokainen uusi viikko on aina sinää.
- mies kainaloon
sillä siitä päästään.sokkotreffit tai jotain.
- alkup.
jos se olis sellainen mies, joka tekee sut onnelliseksi. sun elämän mies.
- järjestyy
Vai juuri SE mies?
- siellä jossakin
Tyhmää väitös löytää itselle onnea jonkun toisen onnellisuudesta. Tuollaisia väitöksiä ei usko pyhä paavikaan. kukaan ei ihmettele ihmeellisyyksiä, tapahtuipa mitä ihmeitä tahansa. Ei jaksa voivotella, ei surkutella, ei-ei-ei.
- suu puhtaaksi
Hän ei huoli miestä kainikseen.
- se ole
selvää, jos hän on niin sanonut? Vai luuletko, että mieli on muuttunut myöhemmin.
Kiitos toivottelusta. - alkup.
itsellesi. Mä olen jo puhunut.
- helkkarin viestin
pointti oli...?
- vastausvastaus
viestin lähettäjälle..
Olen ihmetellyt monesti, että miksi jotkut ajattelee noin.
Eli nainen käännyttäisi heti pois, jos mies sanoisi jotain vastaavaa.
Eli asiat aina niin mene. Kyseinen nainen voisi vaikka ilahtua sun sanomasta! Oletko miettinyt sitä? Ei aina pidä ajatella pahinta ja pelätä...
Jos itsellä on tunteita, niin musta ei kannata pantata niitä. Tietty eri asia on, jos et tunne mitään tuota naista kohtaan.
Siinä tapauksessa on ihan suositeltavaa, että kyseinen nainen löytää jonkun miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060