siksi mä en ole katsonu tarpeelliseks tilata sitä hd-boksiakaan. Enkä aio tilata niin kauan kuin noi tavalliset satelliittikanavat näkyy. Ja luultavasti suurin osa ei aio myöskään hankkia sellasta joten Canal Digitalin on pakko palvella myös meitä joilla sitä hd-boksia ei ole eikä tule.
Maanpäällisessä verkossa ainakaan Yle ei meinaa alkaa hd-touhuun mukaan joten, siinähän ostelette hd-telkkuja ja hd-bokseja turhan takia.
mulla näkyis hd-kanavia
5
567
Vastaukset
- peeter3000
mutta nyt kun Virossa alkaa hd-koelähetykset tässä kuussa,nii varmaan Suomessakin kohta jotain on tehtävä.
- Juhan-i
Koska SINUA ei HD-materiaali kiinnosta, niin silloin kenenkään suomalaisen joka asuu esim. omakoti- tai rivitalossa ei kannata hankki HD-tarkkuuden näyttölaitetta ? Ei vaikka he kaikki saavat halutessaan jo nyt viisi eri HD-kanavaa Canalilta satelliitin kautta. Satelliitin jonka asennuskustannukset Canal (käytännössä) subventoi saadakseen lisää asiakkaita.
Puhumattakaan niistä useista ilmaisista eurooppalaisista HD-kanavista jotka saa Suomessa näkymään satelliitilla jos viitsii vain nähdä asian eteen vähän vaivaa.- ___.
ja sitten nykyiset digiboxit ei toimi?
ja pitää hankkia hd-digiboksit, joita ei vielä myydä suomessa.
itse mietin tässä, että pitäisikö käydä virosta ostamassa hd-digiboksi, joka sitten toimisi hd-lähetyksienkin alettua niin ei tarvitsisi ostaa taas 2 vuoden päästä uutta digiboxia ku nykyset vanhenee. kauheata rahastusta koko digihomma ku ei riitä nykyiset boxit 2 vuoden päästä. mutta kysymys kuuluukin toimivatko viron hd-digiboksit nyt sitten suomessa?
http://www.iltalehti.fi/digi/200705046067513_dg.shtml - peeter3000
___. kirjoitti:
itse mietin tässä, että pitäisikö käydä virosta ostamassa hd-digiboksi, joka sitten toimisi hd-lähetyksienkin alettua niin ei tarvitsisi ostaa taas 2 vuoden päästä uutta digiboxia ku nykyset vanhenee. kauheata rahastusta koko digihomma ku ei riitä nykyiset boxit 2 vuoden päästä. mutta kysymys kuuluukin toimivatko viron hd-digiboksit nyt sitten suomessa?
http://www.iltalehti.fi/digi/200705046067513_dg.shtmlmulla on sellainen digiboxi(ostettu 12.2006)
kun Virossa toimii vain tä uudempi (mpeg-4 h.264)(sama tulee syksystä Norjaan).
eli Suomen digiboxilla ei Virossa tee mitään.
kun taas Viron digiboxi toimi Suomessa mainiosti.
itse katson sillä Viron ohjelmia ja Suomen kanavia(välimatka kuitenkin ca.85km-eli puolet ajasta ei Suomen signaali tänne saaka kantautu)
jos taas Suomalaiset alkaisivat niita täältä ostamaan-nehän loppuis päivässä..
taas ei oo mitään TAKUUTA että tulevaisuutessa ne toimii-kun tulee "Suomalainen-HD".... - peeter3000
___. kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/digi/200705046067513_dg.shtmlmeillä siis semmoinen-ainoa-ei muita..
http://www.digitv.ee/?go=vastuvotjad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018254- 565142
- 244787
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274690Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364510Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744407- 623973
- 423625
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402904- 452619