Kysyn onko normaalia..
Olen 7 raskausviikolla. Ensimmäinen raskaus.
Minulla on nyt alkuraskaudessa tullut enemmän valkovuotoa. Jos vaalealla paperilla pyyhkii valkovuotoa, välillä se on väriltään haalean kellertävää. Onko minulla jokin tulehdus? Muutamia viikkoja sitten oli sellaista pahanhajuista keltaista vuotoa. Nyt ei kuitenkaan haise yhtä pahalle.
Mitä keinoja on että saisin pidettyä alapääni puhtaana? Taitaa hygieniagin vähän ontua minulla. Joskus tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita.
Voiko tämä olla oire keskenmenosta?
Valkovuoto..
2
469
Vastaukset
- on ihan
normaalia et valkovuoto lisääntyy ja mulla sama juttu et se myös tuoksahtaa erilaiselta ja on kellertävää. Oma raskaus meneillään viikolla 19 2. Käytän pikkuhousunsuojia, jotka on todellakin nyt tarpeen!
- jouluodottelija
Eli kyllä se raskaus teettää tosiaan yhtä sun toista, niin vuotojen kuin miljoonan muunkin asian suhteen. Itelläni on v.vuoto lisääntynyt myös, mutta melkein plussasta asti ollut lähinnä vetisempää kuin normaalisti eli pikkuhousunsuojilla täälläkin porskutellaan. Lisäksi pissa muuttui ihan kirkkaan keltaiseksi (siis sillai melkein neonkeltaiseksi) ja olin ihan ihmeissäni, kunnes omassa päässäni liitin sen syömiini raskausajan vitamiineihin...ainakin osittain. Älä murehdi mahdollisia tai mahdottomia keskenmenoja, niille ei voi mitään eikä niitä voi ennustaa. Yritä vaan nauttia raskaudesta ja keskity omaan hyvinvointiisi, se on myös naatin etu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
- 42690
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 15620
- 59597
- 59495
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476