Kuinka suuri todennäköisyyys on että olen raskaana, kun poika kävi vain sisässäni, pari työntöä, hän ei tullut. Tämä tapahtui viikko ennen ovulaatiotani, eli suurinpiirtein n. 7pvää menkkojen loppumisesta. Sen jälkeen minulla on ollut yhdet, normaalit, n.7 pvää kestäneet runsaat/normaalit menkat. Nyt menkkani ovat myöhässä , ja ajattelin kysyä että en kai vaan voi olla raskaana? :S
Mahd.raskaus?
11
1102
Vastaukset
- nuorityttönen
^^^^
- nuorityttönen
vastailkaahan jos tiedätte tai arvuuttelette :S
- Adina
voi olla raskaana,et mitenkään!
- nuorityttönen
Adina kirjoitti:
voi olla raskaana,et mitenkään!
Oletko tästä ihan varma? :O
- nyt!!
nuorityttönen kirjoitti:
Oletko tästä ihan varma? :O
en tiedä jos tämä on provo,mutta kovin paljon siltä vaikuttaa! et ole raskaana,minä voin sen sinulle luvata ja vannoa!!!
- nuorityttönen
nyt!! kirjoitti:
en tiedä jos tämä on provo,mutta kovin paljon siltä vaikuttaa! et ole raskaana,minä voin sen sinulle luvata ja vannoa!!!
EI todellakaan ole provo ! Olen vain nuori tyttö ja olen todella peloissani että voisin olla raskaana. Mutta jos näin on etten voi olla niin kiitos. Mutta varmaan jossei ne menkat parin päivän sisällä ilmesty niin pakko tehdä mielenrauhan takaamiseksi se testi. :S
- nuorityttönen
nyt!! kirjoitti:
ei todellakaan ole mikään provo, olen vain hyvin peloissani raskauden mahdollisuudesta kun luin vielä noista valemenkoista..
- ihan ...
nuorityttönen kirjoitti:
ei todellakaan ole mikään provo, olen vain hyvin peloissani raskauden mahdollisuudesta kun luin vielä noista valemenkoista..
rauhassa.voin taata sulle ettet ole raskaana! mutta kuitenkin hyvä idea toi testaus ihan vaan sen takia että saat mielenrauhan! raskaana et ole=)
- mahdollista
ihan selvä provo mut vastaan nyt kuitenkin,tällasta kun täällä on tapana kysyä! ET OLE RASKAANA!
- nuorityttönen
en edes tiedä mikä on provo? mutta ! Ei ole, vaan tämä on ihan oikea tilanne. Järkikin sanoo että en voi olla raskaana mutta siulti tuolla jossain päässä on sellainen pieni olo että "mitä jos.." :ss
- lähtien
nuorityttönen kirjoitti:
en edes tiedä mikä on provo? mutta ! Ei ole, vaan tämä on ihan oikea tilanne. Järkikin sanoo että en voi olla raskaana mutta siulti tuolla jossain päässä on sellainen pieni olo että "mitä jos.." :ss
ehkäisyä niin ei tarvitse pelätä raskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844