Kuinka suuri todennäköisyyys on että olen raskaana, kun poika kävi vain sisässäni, pari työntöä, hän ei tullut. Tämä tapahtui viikko ennen ovulaatiotani, eli suurinpiirtein n. 7pvää menkkojen loppumisesta. Sen jälkeen minulla on ollut yhdet, normaalit, n.7 pvää kestäneet runsaat/normaalit menkat. Nyt menkkani ovat myöhässä , ja ajattelin kysyä että en kai vaan voi olla raskaana? :S
Mahd.raskaus?
11
1107
Vastaukset
- nuorityttönen
^^^^
- nuorityttönen
vastailkaahan jos tiedätte tai arvuuttelette :S
- Adina
voi olla raskaana,et mitenkään!
- nuorityttönen
Adina kirjoitti:
voi olla raskaana,et mitenkään!
Oletko tästä ihan varma? :O
- nyt!!
nuorityttönen kirjoitti:
Oletko tästä ihan varma? :O
en tiedä jos tämä on provo,mutta kovin paljon siltä vaikuttaa! et ole raskaana,minä voin sen sinulle luvata ja vannoa!!!
- nuorityttönen
nyt!! kirjoitti:
en tiedä jos tämä on provo,mutta kovin paljon siltä vaikuttaa! et ole raskaana,minä voin sen sinulle luvata ja vannoa!!!
EI todellakaan ole provo ! Olen vain nuori tyttö ja olen todella peloissani että voisin olla raskaana. Mutta jos näin on etten voi olla niin kiitos. Mutta varmaan jossei ne menkat parin päivän sisällä ilmesty niin pakko tehdä mielenrauhan takaamiseksi se testi. :S
- nuorityttönen
nyt!! kirjoitti:
en tiedä jos tämä on provo,mutta kovin paljon siltä vaikuttaa! et ole raskaana,minä voin sen sinulle luvata ja vannoa!!!
ei todellakaan ole mikään provo, olen vain hyvin peloissani raskauden mahdollisuudesta kun luin vielä noista valemenkoista..
- ihan ...
nuorityttönen kirjoitti:
ei todellakaan ole mikään provo, olen vain hyvin peloissani raskauden mahdollisuudesta kun luin vielä noista valemenkoista..
rauhassa.voin taata sulle ettet ole raskaana! mutta kuitenkin hyvä idea toi testaus ihan vaan sen takia että saat mielenrauhan! raskaana et ole=)
- mahdollista
ihan selvä provo mut vastaan nyt kuitenkin,tällasta kun täällä on tapana kysyä! ET OLE RASKAANA!
- nuorityttönen
en edes tiedä mikä on provo? mutta ! Ei ole, vaan tämä on ihan oikea tilanne. Järkikin sanoo että en voi olla raskaana mutta siulti tuolla jossain päässä on sellainen pieni olo että "mitä jos.." :ss
- lähtien
nuorityttönen kirjoitti:
en edes tiedä mikä on provo? mutta ! Ei ole, vaan tämä on ihan oikea tilanne. Järkikin sanoo että en voi olla raskaana mutta siulti tuolla jossain päässä on sellainen pieni olo että "mitä jos.." :ss
ehkäisyä niin ei tarvitse pelätä raskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606