harrastelen perhoskeräilyä, ja haluaisin tottavie itse kerätä matkamuistoni sieltä. Aidot matkamuistot saa vain luonnosta, eikä mitään turistikrääsää.
Saakohan terraarioeläimen, kuten trooppisen sammakon tai liskon, tai perhosia tuoda Suomeen?
Perhoshaavi ja rasia mukaan matkalle
3
606
Vastaukset 3
- happy thailand
kysyitkö ihan tosissas,mutta kyllä se on kiellettyä tuoda sieltä yhtään mitään mikä on elävää tai ollut elävää...laki on aika tarkka kait.ja onhan niitä mukavampi elävänä kattella...että en voi suositella kyllä
- Chang beer
Toi norsunpennun.Laivassa.Oikeesti.
- TJ..
Paikalliset ei ainakaan ilahdu jos laukkaat pitkin niittyjä perhosia saalistamassa. Sikäläiset suhtautuu luontoon hiukan toisella tavalla kuin suomalaiset kaupunkilaistollot.
Toisekseen suomen tulli pillastuu takuuvarmasti jos kassista löytyy kuolleita perhosia. Tai eläviä liskoja....
Sukelluksilla ainakin noudatetaan periaatetta; take only pictures, leave only bubbles. Tuota voi soveltaa muuhunkin.
Eli unohda koko juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556