Häämatka Korfulle

keijukainen4

Onko kukaan suunnannut häämatkalle Korfulle Kreikkaan? Se näyttää niin romanttiselta paikalta että jos jollain on kokemuksia, niin saisi minua valaista etten vain tee suurta virhettä.. :)

10

2460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin..

Luulenpa, että oli mikä häämatkakohde mikä hyvänsä, niin muodostatte itse sen tarvittavan romantiikan...
      Mutta luulenpa kyllä, että Korfu on ihan hyvä kohde sellaista ajatusta varten.

• Morsio myös

Korfu on hyvin romanttinen kohde ja todella kaunis saari. Me juhlimme jopa häämme siellä.

• turistirysä

se on kun kaikki muutkin paikat. rahalla saa tietysti minkä tahansa paikan romanttiseksi.

• LLL
    • kaikille vähän yksinkertais...

Kyllä Korfulle voi mennä häämatkalle kun kerta ei tuo rima ole sen korkeammalla. Have a nice, simply life!

• keijukainen4

Mitäs muita romanttisia rantaloma-kohteita on? meidän matka tapahtuu elokuun puolivälissä, joten mihin silloin kantsisi suunnistaa? Haluisin sen ehdottomasti olevan rantaloma ja romanttinen! :):)

• Oia
        keijukainen4 kirjoitti:

Mitäs muita romanttisia rantaloma-kohteita on? meidän matka tapahtuu elokuun puolivälissä, joten mihin silloin kantsisi suunnistaa? Haluisin sen ehdottomasti olevan rantaloma ja romanttinen! :):)

Santorinin saari Kreikassa on ihana. Uskomattomat maisemat, rantaa löytyy ja etenkin Oian kauniissa kylässä on ihania tosi romanttisia ravintoloita kynttiläillallisia varten.

• SuzZ84
        keijukainen4 kirjoitti:

Me menenne mieheni kanssa Rodokselle ihan rannan läheisyyteen. Hotellista oon lukenut etukäteen hyvää palautetta.
        Majoitutaan falirakiin ettei ihan kaupungissa ole.. Ihaninta on kun pääsee kävelemään pitkää rantaviivaa ja katsastelemaan yöelämää.
        Lähdemme 30.9. Että Suomessa alkaa olla jo kylmää ;)

• pääse
        keijukainen4 kirjoitti:

Riippuu edelleen budjetista. Nuo kreikka-turkki-gran canaria - bulgaria setit on kyllä niin peruskauraa että tervemenoo vaan häämatkalle sinne. No sittenhän voitte aina palata samalle paikalle edullisesti vuosittain, pentujen kanssa jne.. ja verestää muistoja.
        Kyllä me lähdetään häämatkalla enemmän tyyliin karibialle tai havaijille, minne ei tarvitse lentää suomiörvelöiden kanssa lomalennolla.
        *Ja thaimaa on sitten nykyään 80-luvun kanaria...

• juurikin niin
        pääse kirjoitti:

Riippuu edelleen budjetista. Nuo kreikka-turkki-gran canaria - bulgaria setit on kyllä niin peruskauraa että tervemenoo vaan häämatkalle sinne. No sittenhän voitte aina palata samalle paikalle edullisesti vuosittain, pentujen kanssa jne.. ja verestää muistoja.
        Kyllä me lähdetään häämatkalla enemmän tyyliin karibialle tai havaijille, minne ei tarvitse lentää suomiörvelöiden kanssa lomalennolla.
        *Ja thaimaa on sitten nykyään 80-luvun kanaria...

Kylläpä sitä nyt ollaan "spesiaaleja" ai että! Tärkeilevä pelle.. Mä en ole esimerkiksi koskaan käynyt noissa sun mainitsemissa "turistirysissä" vaan ihan Afrikkaa,Amerikkaa yms olen kierrellyt mutta ei tulis mieleenkään käyttäytyä noin halveksivasti muita kohtaan. Oksettava tyyppi. Ei varmaan ole sunkaan elämäs kovin helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe