voiko olla näin voimakas??

voi minua...

voiko paniikkikohtauksen aikana tajunnan menetyksen tunne olla niin voimakas että se aivan kuohahtaa päässä ja ehtii ajatella nyt varmaan meni taju...eikä oikein käsiään hallitse??on se kauheeta..varsinki ku en ole löytänyt yhtäläisyyttä kohtauksiin,tulee millon vaan.näkyy tähtiä hetken...

4

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Se voi olla niin voimakas... Ite olen kärsinyt paniikkihäiriöstä melkein vuoden ja saanut avun cipralexistä vaikka on vaan 10 mg mut toimii mulla. paljon voimia sulle koita jaksaa...

• myös mä

cipralex 10mg toimii myös minulla,lupa nostaa 1,5mg:aan jos siltä tuntuu.Tosin kuljetan rauhoittavaa mukana,en ihan uskalla luottaa että pärjään jo..ehkä..

• EnYmmärttää

ensimmäinen kerta aloitin itkeä, pariksi sekuntiksi nauraa ja senjälken huusin apua ja äitiä.päässäni oli kuin tumma pilvi, mä ihan kuin putosin jonnekin mielessäni. sitten se meni ohi. toinen kerta kadulla puhuin puhelimessa kaverin kanssa ja sitten se ärsytti mua tosi paljon, oli hirveästi myöhässä, alkoin taas huuta apua ja pää meni painavaksi. Samalla illalla olin 20 min hullu tai jotain selmoista, päässä pilvi, typerat ajatukset, tunne, että aloitan puhua vaikka telkkarille ääni oli toisenlainen ja hirveä pelko, että tulen hulluksi- hirveän vaikea oli selvitä tästä, senjälkein tärisin ja oli kylmä, suu kuiva,en uskallanut nukkua-minkänläisenä herään???, ja mistä mä tiedän, mitä tää oli...? :( otin Temesta - olo oli parempaa, otin cipralex´iä - halusin nukkua, itkettää, oksentin,ei o voimaa...hirveä olo...masentaa

Jätkäänkö? Ehkä väärä lääke...Mulla ei o masennusta! mulla on hermot ja elämä sekaisin muuta...en ole amattilinen, mutta ammattilainen puhui mun kanssa 10 min... En haluais tulla hulluksi....mutta minusta tuntuu että tulen tai että voin tulla... :( olen niiden kohtausten jälkeen tuplaasti voimaton ja pelkän...en ole sama ihminen...

• köhnö

hei,

vastaan heti: voi olla. minulla on se ollut jo monta vuotta sairauteni oireena. toi mitä kirjoitit osui niin myös minuun oireiden kannalta..koitetaan silti jaksaa eteenpäin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe