voiko paniikkikohtauksen aikana tajunnan menetyksen tunne olla niin voimakas että se aivan kuohahtaa päässä ja ehtii ajatella nyt varmaan meni taju...eikä oikein käsiään hallitse??on se kauheeta..varsinki ku en ole löytänyt yhtäläisyyttä kohtauksiin,tulee millon vaan.näkyy tähtiä hetken...
voiko olla näin voimakas??
4
1125
Vastaukset
- Nimetön
Se voi olla niin voimakas... Ite olen kärsinyt paniikkihäiriöstä melkein vuoden ja saanut avun cipralexistä vaikka on vaan 10 mg mut toimii mulla. paljon voimia sulle koita jaksaa...
- myös mä
cipralex 10mg toimii myös minulla,lupa nostaa 1,5mg:aan jos siltä tuntuu.Tosin kuljetan rauhoittavaa mukana,en ihan uskalla luottaa että pärjään jo..ehkä..
- EnYmmärttää
ensimmäinen kerta aloitin itkeä, pariksi sekuntiksi nauraa ja senjälken huusin apua ja äitiä.päässäni oli kuin tumma pilvi, mä ihan kuin putosin jonnekin mielessäni. sitten se meni ohi. toinen kerta kadulla puhuin puhelimessa kaverin kanssa ja sitten se ärsytti mua tosi paljon, oli hirveästi myöhässä, alkoin taas huuta apua ja pää meni painavaksi. Samalla illalla olin 20 min hullu tai jotain selmoista, päässä pilvi, typerat ajatukset, tunne, että aloitan puhua vaikka telkkarille ääni oli toisenlainen ja hirveä pelko, että tulen hulluksi- hirveän vaikea oli selvitä tästä, senjälkein tärisin ja oli kylmä, suu kuiva,en uskallanut nukkua-minkänläisenä herään???, ja mistä mä tiedän, mitä tää oli...? :( otin Temesta - olo oli parempaa, otin cipralex´iä - halusin nukkua, itkettää, oksentin,ei o voimaa...hirveä olo...masentaa
Jätkäänkö? Ehkä väärä lääke...Mulla ei o masennusta! mulla on hermot ja elämä sekaisin muuta...en ole amattilinen, mutta ammattilainen puhui mun kanssa 10 min... En haluais tulla hulluksi....mutta minusta tuntuu että tulen tai että voin tulla... :( olen niiden kohtausten jälkeen tuplaasti voimaton ja pelkän...en ole sama ihminen... - köhnö
hei,
vastaan heti: voi olla. minulla on se ollut jo monta vuotta sairauteni oireena. toi mitä kirjoitit osui niin myös minuun oireiden kannalta..koitetaan silti jaksaa eteenpäin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117