Veteraanien

MM 3-5.8.2007

vapaa paini Turkki istanbul, ja suomen painijat ovat?

5

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painija-1

      Tehomiehet. Terästä ja tappuraa. Muuta en ossaa sanoa. Paremmin menee nämä kuin PM:t. Se on varma.

    • - Pekka -

      ..sillä taitavat keskittyä kreikkalaisen vääntöön. Se kun on varttuneemman painijan hapenottokyvylle helpompaa. Matalana hengittäminen on yllättävän vaikeaa, kun väliin on tullut kokeiltua.
      Juttelin pari viikkoa sitten erään veteraanipainijan kanssa, jota oli kisoihin kysylty. Siinä vaiheessa lähdössä oli ollut kai ainoastaan veteraanipainin varsinainen veteraani Veikko Timo-

      • pitää paikkaansa:)

        juurihan täällä on 2-3 viikkoo mouhkattu siitä kuinka veteraanit päihittää nuoret JOKA osa-alueella ja tuo arvo mitalit suomeen ja ovat huippukuntoisia treenikoneita ja teräsmiehiä ym..ym..ja nyt sanot ettei ne saa happea kyykyssä:D


      • painija-1
        pitää paikkaansa:) kirjoitti:

        juurihan täällä on 2-3 viikkoo mouhkattu siitä kuinka veteraanit päihittää nuoret JOKA osa-alueella ja tuo arvo mitalit suomeen ja ovat huippukuntoisia treenikoneita ja teräsmiehiä ym..ym..ja nyt sanot ettei ne saa happea kyykyssä:D

        Veteraanit ovat harvoja ja valittuja. Siksi osanottajamäärätkin ovat suppeat.

        Mutta kerropa Peku yksi asia: Kyykyssä painimisesta kysyisin että kuinkahan moni iso painija tanssii ripaskaa kyykyssä ja tarjoaa päätään vastustajan kravattiin?
        En ole nähnyt moista minkään ikäluokan sarjoissa.
        Poikkeuksia on silloin tällöin nähty mutta ne
        on päättyny siihen että ripaskan tanssijaa on hapetettu kravatilla niin että on taju menny.

        Veteraanit ovat tosiaankin kovakuntoisia sällejä.


      • mitali saalis
        painija-1 kirjoitti:

        Veteraanit ovat harvoja ja valittuja. Siksi osanottajamäärätkin ovat suppeat.

        Mutta kerropa Peku yksi asia: Kyykyssä painimisesta kysyisin että kuinkahan moni iso painija tanssii ripaskaa kyykyssä ja tarjoaa päätään vastustajan kravattiin?
        En ole nähnyt moista minkään ikäluokan sarjoissa.
        Poikkeuksia on silloin tällöin nähty mutta ne
        on päättyny siihen että ripaskan tanssijaa on hapetettu kravatilla niin että on taju menny.

        Veteraanit ovat tosiaankin kovakuntoisia sällejä.

        oli????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe