vapaa paini Turkki istanbul, ja suomen painijat ovat?
Veteraanien
5
1165
Vastaukset
- painija-1
Tehomiehet. Terästä ja tappuraa. Muuta en ossaa sanoa. Paremmin menee nämä kuin PM:t. Se on varma.
- - Pekka -
..sillä taitavat keskittyä kreikkalaisen vääntöön. Se kun on varttuneemman painijan hapenottokyvylle helpompaa. Matalana hengittäminen on yllättävän vaikeaa, kun väliin on tullut kokeiltua.
Juttelin pari viikkoa sitten erään veteraanipainijan kanssa, jota oli kisoihin kysylty. Siinä vaiheessa lähdössä oli ollut kai ainoastaan veteraanipainin varsinainen veteraani Veikko Timo-- pitää paikkaansa:)
juurihan täällä on 2-3 viikkoo mouhkattu siitä kuinka veteraanit päihittää nuoret JOKA osa-alueella ja tuo arvo mitalit suomeen ja ovat huippukuntoisia treenikoneita ja teräsmiehiä ym..ym..ja nyt sanot ettei ne saa happea kyykyssä:D
- painija-1
pitää paikkaansa:) kirjoitti:
juurihan täällä on 2-3 viikkoo mouhkattu siitä kuinka veteraanit päihittää nuoret JOKA osa-alueella ja tuo arvo mitalit suomeen ja ovat huippukuntoisia treenikoneita ja teräsmiehiä ym..ym..ja nyt sanot ettei ne saa happea kyykyssä:D
Veteraanit ovat harvoja ja valittuja. Siksi osanottajamäärätkin ovat suppeat.
Mutta kerropa Peku yksi asia: Kyykyssä painimisesta kysyisin että kuinkahan moni iso painija tanssii ripaskaa kyykyssä ja tarjoaa päätään vastustajan kravattiin?
En ole nähnyt moista minkään ikäluokan sarjoissa.
Poikkeuksia on silloin tällöin nähty mutta ne
on päättyny siihen että ripaskan tanssijaa on hapetettu kravatilla niin että on taju menny.
Veteraanit ovat tosiaankin kovakuntoisia sällejä. - mitali saalis
painija-1 kirjoitti:
Veteraanit ovat harvoja ja valittuja. Siksi osanottajamäärätkin ovat suppeat.
Mutta kerropa Peku yksi asia: Kyykyssä painimisesta kysyisin että kuinkahan moni iso painija tanssii ripaskaa kyykyssä ja tarjoaa päätään vastustajan kravattiin?
En ole nähnyt moista minkään ikäluokan sarjoissa.
Poikkeuksia on silloin tällöin nähty mutta ne
on päättyny siihen että ripaskan tanssijaa on hapetettu kravatilla niin että on taju menny.
Veteraanit ovat tosiaankin kovakuntoisia sällejä.oli????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402