Kameniza olut?

Lomailija23

Saako suomesta oli kyllä parasta olutta mitä ikinä.! Ku aivan niiku olis sen verran tuttu nimi et niiku olisin jossain nähny?

11

2280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakin

      hyvää,alkosta saattaisi löytyä...voisin itsekkin sitä ostaa juu:)

      • vannomaan

        parempaa on mielestäni lapin kulta,jota vein pari laatikkoa mukanani suomesta. Yhtenä iltana maistoin kamenizaa ja heti oli paha olo seuraavana aamuna.Enpä suosittele.


      • 567
        vannomaan kirjoitti:

        parempaa on mielestäni lapin kulta,jota vein pari laatikkoa mukanani suomesta. Yhtenä iltana maistoin kamenizaa ja heti oli paha olo seuraavana aamuna.Enpä suosittele.

        Kamenizaa ei tuoda Suomeen, ei kai muitakaan bulgarialaisia oluita. Astikaa sai joskus Suomesta, nyt ei tietoa tästä.


      • pistit
        vannomaan kirjoitti:

        parempaa on mielestäni lapin kulta,jota vein pari laatikkoa mukanani suomesta. Yhtenä iltana maistoin kamenizaa ja heti oli paha olo seuraavana aamuna.Enpä suosittele.

        hyvän provon !!
        Todella kannattaa viedä Bulgariaan Lapinkultaa ja antaa bulgien maistaa, saavat tietää kuinka ankeaa meillä on!! sillä eihän sitä huonompaa olutta ole kuin lapin kulta !! meillä kutakuinkin surkeat oluet, mutta lapinkulta niistäkin surkein!!


      • pertsa oo
        pistit kirjoitti:

        hyvän provon !!
        Todella kannattaa viedä Bulgariaan Lapinkultaa ja antaa bulgien maistaa, saavat tietää kuinka ankeaa meillä on!! sillä eihän sitä huonompaa olutta ole kuin lapin kulta !! meillä kutakuinkin surkeat oluet, mutta lapinkulta niistäkin surkein!!

        ihmettelen vaan kuka viitii viedä bisset mennessään . varmaan sukuu niille mummoille jotka vie perunat ja ruisleivät mukanaan. tosiaan se on ihan hyvä olut ja zakorskakin menee.


      • syyttää!
        pertsa oo kirjoitti:

        ihmettelen vaan kuka viitii viedä bisset mennessään . varmaan sukuu niille mummoille jotka vie perunat ja ruisleivät mukanaan. tosiaan se on ihan hyvä olut ja zakorskakin menee.

        Ku on vetäny pari laatikkoo suomen paska kaljaa pohjalle!


      • syytelkö
        syyttää! kirjoitti:

        Ku on vetäny pari laatikkoo suomen paska kaljaa pohjalle!

        ties mistä se olutkin on tehty.Votkankin ne saa
        nykyään tehdä vaikka mistä lillukanvarsista.Ja paikallinen vodukin se vasta pahan olon tekeekin.
        Antaa kaverin viedä omat oluensa, aion tehdä samoin.


      • eilen illalla
        syytelkö kirjoitti:

        ties mistä se olutkin on tehty.Votkankin ne saa
        nykyään tehdä vaikka mistä lillukanvarsista.Ja paikallinen vodukin se vasta pahan olon tekeekin.
        Antaa kaverin viedä omat oluensa, aion tehdä samoin.

        suomi viina pullon ja tuli paha olo


      • kovinkin erilaisia?
        eilen illalla kirjoitti:

        suomi viina pullon ja tuli paha olo

        Jostain luin, että paikallisia oluita ovat Astika, Zagorka ja Varnassa valmistettava MM.
        Osaatteko sanoa, mitkä noista ovat hyviä ja onko niissä kovinkin paljon eroa (sellaisen ihmisen näkökulmasta joka ei yleensä paljon olutta juo)? :)


      • boliarka
        kovinkin erilaisia? kirjoitti:

        Jostain luin, että paikallisia oluita ovat Astika, Zagorka ja Varnassa valmistettava MM.
        Osaatteko sanoa, mitkä noista ovat hyviä ja onko niissä kovinkin paljon eroa (sellaisen ihmisen näkökulmasta joka ei yleensä paljon olutta juo)? :)

        Varnassa tehdään myös Ledenikaa ja Varnaa. Ledenika on parempi. Zagorga Gold on helposti juotava, Zagorga Special vähän tsekimpi. Muita paikallisia merkkejä ovat Ariana, Slavenko, Shumensko (hyvää!), Burgasko, Boliarka ja Stolichno (tumma lager).


      • Olut Tämäkin
        boliarka kirjoitti:

        Varnassa tehdään myös Ledenikaa ja Varnaa. Ledenika on parempi. Zagorga Gold on helposti juotava, Zagorga Special vähän tsekimpi. Muita paikallisia merkkejä ovat Ariana, Slavenko, Shumensko (hyvää!), Burgasko, Boliarka ja Stolichno (tumma lager).

        Sveti Konstantinin kaupoista sai Boliarka tehtaan valmistamaa King olutta. Hyvää sekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe