Kysyttäis vaan mielipidettänne...

Harry ja Draco

...Nimittäin siitä, kun Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint ja ehkä jopa Tom Felton potkaistaan pois kolmosleffan jälkeen... K-A-M-A-L-A-A! Ainakin siis meidän mielestä... Kertokaa tekin oma mielipiteenne asiasta!!!

...Niin, ja on huhuttu vielä mielenosoituksesta asiaa vastaan, englannissa siis....

14

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenni

      onhan se aika kauheeta koska musta se dan on ihana :) Mutta kun ne kuulemma kasvaa nii paljo et niitä ei enää voi pitää siinä.Ainaki mä oon lukenu niin.Mutta meinaako ne elokuva ukot et harry on koko koulu aikansa 10-vuotiaalta näyttävä?
      ei kiitos.´Sehän on tulossa kunnon teini-ikään ja senhän pitääki kasvaa!

      • Lenni

        siis tarkotin et harry on tulossa teini-ikään ja sen pitääki kasvaa ja aikuistua.yrittäkää ymmärtää :)


    • Susan

      Siis mitä? aijotaaks ne niiku
      potkii.. Joo vähä tyhmää, ku
      se Daniel o hyvä näyttelijä..
      Iha kakkamaista..

    • Luuloväärrti

      ...mutta minulla on jotenkin sellainen muistikuva, että olisin jostain lukenut tai nähnyt tai kuullut, että ainakin Rupert Grint olisi nelosleffassa. Siis tehnyt jo sopimuksenkin, olin ymmärtävinäni. Tai sitten olen vain nähnyt toiveunta ;). Harmihan se tietty aina on, jos tälläisissä sarjatyyppisissä leffoissa keskeiset näyttelijät vaihtuvat. Menee jotenkin uskottavuus. Tosiasiahan kuitenkin on, että jos filmausten aikataulu on hidas, niin nuo näyttelijät ehtivät ihan oikeasti kasvaa roolihahmojaan vanhemmiksi, ja silloin saattaisi olla uskottavampaa vaihtaa näyttelijät nuorempiin. Ei pidä myöskään unohtaa, että näyttelijät saattavat itse saada totaalisen tarpeeksi koko Harry Potter touhusta, eivät ehkä halua leimautua Potter-hahmoiksi, vaan saattavat haluta edistää uraansa muilla, erilaisilla/mielenkiintoisemmilla rooleilla. Ja se heille on ymmärtääkseni suotava, niin ikävää kuin se meistä faneita olisikin.

    • hp-fan

      EIEIEIEIEIEIEI!EI VOI OLLA TOTTA!!!MÄ KUOLEN!!!!!!!TAIDAN MENNÄ SINNE MIELENOSOITUKSEEN!!!!

      • limukide

        Niin... on se kyllä aika perseestä...
        Tomkin on niin hyvä näyttelijä ja koko leffan suurin tähti *naur*
        Mutta eikö sekin täytä pian jotain 16 (?), niin on vähän paha esittää mitään 13-14 vuotiasta :)


      • -Kati-

        Ei niitä siitä potkita ulos, vaan niitten sopimukset päättyy. Ne ei ollu lupautunu kaikkiin osiin.


      • hp-fan
        -Kati- kirjoitti:

        Ei niitä siitä potkita ulos, vaan niitten sopimukset päättyy. Ne ei ollu lupautunu kaikkiin osiin.

        tyhmä Dan!!Tai siis ihana!Mut jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää neloseenki!!!!!!!


      • *Lizelle*
        limukide kirjoitti:

        Niin... on se kyllä aika perseestä...
        Tomkin on niin hyvä näyttelijä ja koko leffan suurin tähti *naur*
        Mutta eikö sekin täytä pian jotain 16 (?), niin on vähän paha esittää mitään 13-14 vuotiasta :)

        Mun mielestä ne kaikki näyttelijät ovat LOISTAVIA
        rooleissaan eikä kukaan niistä saa lähteä!
        Ja jos yli 30 saadaan meikeillä ja muulla näyttämään 15-vuotiaalta niin miksei sitten 16 v.
        13-vuotiaalta...ihmettelen vain..
        Niitten kaikkien on pakko jatkaa! Ja kuka näyttelisi yhtä hyvin häijyä Dracoa, kuin Tom Felton!!! *prkl*


      • Athena
        hp-fan kirjoitti:

        tyhmä Dan!!Tai siis ihana!Mut jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää neloseenki!!!!!!!

        Mun mielestä on ihan oikeen että otetaan toiset näyttelijät paikoille. Toivottavasti ne olis parempii kun nykyiset. Mulla on menny uskottavuus koko kirjaan ku oon nähny imelän elokuvan jos on monta huonoo näyttelijää. Daniel Radcliffe on ihan ok, Grint on aika hyvä, watson on mun mielest ihan huono, vaik voi olla että mä ootan mun lempihahmolta liikaa, kun oon jo hahmottanu mieleeni mimmonen sen tulis olla, ja felton on paras noista. Kyl ne muut on aika hyvii kaikki. Mun mielestä ihan typeriä tommoset mielenosotukset... Huono vaan niille uusille näyttelijöille kun kaikki dissaa niit jo alussa. Mä vaan odotin niin paljon enemmän niiltä neljältä


      • zdetyh ath
        Athena kirjoitti:

        Mun mielestä on ihan oikeen että otetaan toiset näyttelijät paikoille. Toivottavasti ne olis parempii kun nykyiset. Mulla on menny uskottavuus koko kirjaan ku oon nähny imelän elokuvan jos on monta huonoo näyttelijää. Daniel Radcliffe on ihan ok, Grint on aika hyvä, watson on mun mielest ihan huono, vaik voi olla että mä ootan mun lempihahmolta liikaa, kun oon jo hahmottanu mieleeni mimmonen sen tulis olla, ja felton on paras noista. Kyl ne muut on aika hyvii kaikki. Mun mielestä ihan typeriä tommoset mielenosotukset... Huono vaan niille uusille näyttelijöille kun kaikki dissaa niit jo alussa. Mä vaan odotin niin paljon enemmän niiltä neljältä

        MITÄ PASKAA! Kaikki ne hyvii on!


    • SARIKU♥RUPERT

      I love -RUPERT GRINT!!!!!

    • Kaikki päättyy 13.7

      Koko sarja ei olis ollut mitään ilman juuri niitä näyttelijöitä, jotka valittiin ensimmäiseen elokuvaan nyt tähän tulevaan viimeiseen asti. En osais kuvitella kenenkään muun näyttelevän pääkolmikkoa (saatika sitten Dracoa), kuin Danielin, Emman, Rubertin ja Tomin. He ovat täydellisiä osiinsa ja ovat vienneet rakkaan sarjamme päätökseen uskomattoman hienolla suorituksella!

    • iiiihaaa

      Onnneks niit ei potkittuuuuu :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe