Ajattelin, että tällasta listausta voisi tehdä.
Omalta listaltani löytyy ainakin:
Ruby Tuesday
Highwire (Tässä on vaan sitä jotain..)
Gimme Shelter
Let's Spend The Night Together
Rock And The Hard Place
Honky Tonk Woman
Sympathy For The Devil
Parhaat Rolling Stones biisit
6
603
Vastaukset
- Bändäri
Kaikki biisithän rollareilla on hyviä.Hittejä rollareilla on saman verran kuin jonkun muun bändin koko tuotanto.Aika vaikea nimetä mitään listaa rollareiden parhaista biiseistä.Siitä listasta tulisi kauhean pitkä.Mutta jos legendaarisimmista biiseistä keskustellaan niin sitten voikin jo nimetä muutaman biisin.Esim.Saticfaction ja Jumpin'jack flash kuuluvat näihin legendaarisiin.
- jumping jack
Tälle kiertueelle harjoittelivat n.100 biisiä, joista ovat soittannet n.50 keikoilla. Lempibiisit vaihtelee mielialan ja vuosien mittaan minulla.
- Retku
jumping jack kirjoitti:
Tälle kiertueelle harjoittelivat n.100 biisiä, joista ovat soittannet n.50 keikoilla. Lempibiisit vaihtelee mielialan ja vuosien mittaan minulla.
1.Paint it black
2.Angie
3.Mothers little helper - westend
Retku kirjoitti:
1.Paint it black
2.Angie
3.Mothers little helperSatisfaction
Sympathy for the Devil
Paint it Balck
Its all Over Now
Litlle red Rooster ja lukemattomia muita aina ihan millainen fiilis mummopissiksellä on
- osssku
Dead flowers
Paint it Black
Brown Sugar
Wild horses.....jne - Nimetön
1. Paint It Black
2.Jumpin Jack Flash
3. Satisfaction
4. The Last Time
5. Get Off Of My Cloud
6 Street Fightning Man
7.Under My Thumb
8 As Tears Go By
9.Honky Tonk Woman
10. Symphaty For The Devil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882