Koiraltani on muutaman päivän ajan valunut kuolaa ihan mahdottoman paljon, niin että rinta on märkänä koko ajan... Suuta olen tutkiskellut, mitään epänormaalia en siellä näe, ainoastaan suupielet ovat ehkä normaalia lämpimämmät. Tietäisikö joku mistä voi mahd. johtua?
Koiran kuolaamisesta
2
281
Vastaukset
- terristi
tulee mieleen, eli syynä voi olla vieras esine suussa, ikenessä tai jossain hampaan juuressa, syytä voi olla myös nielussa tai jopa ruokatorvessa eli sitä voi närästää. Sillä voi olla myös hammas rikki.
Minkä väriset koiran ikenet ovat, ovatko ihan normit vai onko havaittavissa muutosta?
Minä kyllä suosittelisin eläimen viemistä eläinlääkärille, tuo kuolan määrä on tosi suuri ja jos muutos on tapahtunut muutamassa päivässä. - irlanninsetteri
meillä on rupikonnia täällä ja koirat kun niitä haistelee tai koskee niin silloin he kuolaavat aivan mielettömästi.Itsekin kävin eläinlääkärillä kun tämä tapahtui ekan kerran kun en moisesta asiasta tiennyt aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760