Varmaan kysytty noin 100 kertaa ennenkin, mutta kysytään taas.
Mikä on siis hyvää ja halpaa märkäruokaa kissoille? Ja mistä sitä saa?
hyvää&halpaa märkäruokaa
6
901
Vastaukset
- taasen jotain
Pirkan sydänpateessa ei ainakaan ole viljaa ja hinta on halpa. Whiskas mmm ruuat on hyviä.
- Tepi.
Liha. Sitä saa monenlaisista kaupoista :)
Halpaa ja hyvää märkäruokaa ei ole, nuo edellä mainitut muutamat ja eläinkaupoista löytyy esim. animondan ja almo naturen (pirskattia lisäksi almon kanssa) tuotteita. Mutta halpoja ne ei ole. - märkäruokaa
Liha tulee suhteessa halvemmaksi. Kannattaa hyödyntää tarjoukset ja päiväystuotteet. Pakasta annospusseissa.
Broilerin paistijauhelihaa olen usein ostanut eurolla rasia.
Toisinaan voi sekoittaa märkäruokaa ja lihaa, jos on rahasta tiukkaa. Mutta lihasta en ns. luopuisi.- Tepi.
Jos puolet tai enemmän lihaa, kannattaa muistaa antaa esim. pirskatti tabletteja.
- miettivä täti
Tepi. kirjoitti:
Jos puolet tai enemmän lihaa, kannattaa muistaa antaa esim. pirskatti tabletteja.
Lihasta puuttuu D, E, C -vitamiit. A vitamiinia jonkin verran, maksassa runsaasti.
Raksuissa toisaalta on lisättyjä vitamiineja myös ja kun kisu mussuttaa niitä annoksen pari päivässä, vaikea uskoa puutosta ilmaantuvan ilman päivittäistä Pirskatti annosta.
- minä vaan
Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872