Satuin näkemään mtvltä tuon Ari Koivusen "hear me call" videon, idea näyttää olevan lähes suoraan kopioitu Queenin Breaktru videosta
Mahtaako äijä pitää Queenistä, ainakaan idolssissa ei Queenia laulanut
Hear me call
4
395
Vastaukset
- dfgdfgdfgh
Onhan idea SELVÄSTIKIN kopioitu Queenin Breakthru -videolta, mutta Hear my call videolla juna on vaihtunut bussiksi. Koivusen musiikki on bytheway ihan syvältä, ja Ari on turha julkkis.
- Bohemian Rhapsodyn
Thaimaahan tsunami-hyväntekeväisyysgaalassa Ari lauloi muuten Bohemian Rhapsodyn. Oli muuten aika hieno veto,vaikka ei päihitä Freddiä.
http://www.arikoivunen.fi/isoa/pages/biografia.php. - Soul Brother
Breakthru minullekin ensimmäisenä mieleen tuli, kun videon satuin näkemään, mutta tuskinpa tässä videossa Arin omalla taiteellisella näkemyksellä on mitään sijaa. Veikkaisin että täysin toiset tahot ovat päättäneet videosta.
- Queenopera
Mutta Breakthru on paljon hienompi video, jos multa kysytään.
Idea on kyllä matkittu, mutta hyvä kun ei täysin. Kappale on muuten kamalan kulunut jo. Breakthrun olen kuullut jo moneen kertaan, mutten ole kyllästynyt siihen yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665341Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324165Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771722- 631395
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31693Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652