Miten pesette korkeat ikkunat (n. kahden kerroksen korkuiset eli viitisen metriä). Millään pitkävartisella pesimellä ei ylety läheskään tarpeeksi korkealle. Ikkunoissa ei ole välipienaa, jota vasten tikkaan voisi laittaa nojaamaan. Onko ainoa konsti vuokrata jokin nostolaite ikkunan pesun ajaksi (jättääkö jälkiä parkettiin). Kyse siis ikkunoiden sisäpuolesta.
korkeat ikkunat
4
790
Vastaukset
- Pesijä
Halvemmaksi tulee vuokrata rakennustelineet. Parketin päälle suojaksi vaikka havuvanerilevy.
Aika vaikea saada puhdasta aikaiseksi millään varsilla... - ssddsdsdssdsd
Aika valtavat lasit suomen olosuhteisiin jos viitisen metriä ovat kooltaan ilman väliosia. Miten ihmeessä ovat kestäneet lämpötilojen vaihtelut kun yhdellä työmaallamme oli hankala löytää jo nelimetristä lasia suomen markkinoilta, valmistajat eivät suostu takaamaan kestävyyttä.
Pitkät A-tikkaat vuokraamosta ei ole paljoa, Telineet tai nostin tietysti parempi mutta maksaa enempi. Nosti 100e päivä ja telineet 50 - tehtiin niin
että sama firma, joka hoitaa talon viikkosiivouksen pesee ikkunatkin. Meillä on olohuoneessa hurjasti lasipintaa, korkeutta muistaakseni yli 7 metriä Siivousfirma on muutenkin mukava, ei millään jaksa siivota yksin 380 neliötä :)
- eree33
Makeat lasit meinaat laittaa, meillä 4m korkeuteen ylettää helposti kun laittaa normaalin alumiinijakkaran (n.1.5m) ja kiipeää sille ja lisäksi noin 1m jatkovarsi pesulastaan. Onnistuisi varmaan pidemmälläkin varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446