onko karhulassa mitään hyvää baaria.. olen vähän alta 30 tyttö.. just karhulaan muuttanut.. kertokaa jotain..!
uusi
10
1543
Vastaukset
- city by the sea
Eipä ole, eli suuntaa Kotkan keskustaan.
- lettutaikina,
kerros hieman lisää itsestäsi tai anna osoite niin pistän postia tulemaan. Kiinnostais hieman tutustua muualta tulleisiin :)
- sadsdvsdv
Sinuu kiinnostaa tutustuu kaikkii naisii paikkakunnast riippumatta. Ei silti, niin minuakin.
- lettutaikina,,
sadsdvsdv kirjoitti:
Sinuu kiinnostaa tutustuu kaikkii naisii paikkakunnast riippumatta. Ei silti, niin minuakin.
nimenomaa paikkakuntalaiset naiset ei juurikaan kiinnosta, tarviiko sitä edes perustella? muutoin kun kysymällä "miksiköhän" hieman kun käyttää päätä ja on riittävästi kokemusta niistä niin vastaus löytyy itseltäsi.
- Tietenkin
Sam´s pub siinä Makuunin alakerrassa on suomen paras rokkipaari.
- efefefkhk
saako sieltä viinaa?
- .............
ehkä, jos vaan sami olisi nöyrä eikä ylpeä. se mitä ukko antaa ulospäin on melko itsekkään oloista ja ylpeää ja karkeaa.
tyyppi on "minä minä minä eikä kukaan muu" alussa voi tuntua että se on cool ja ok ukko mutta kun tuntee paremmin niin tälläisen käsityksen siitä kuitenkin saa ennenpitkää.
- Entinen Karhulalainen
Juu onhan siel Baana,Samin pubi ja Mesikämmen menee ihan vikana paikkana :D
Oikeestaa Karhulan puolel ei oo muita mainittavii paikkoi.Mut ite Kotkan saarel kyl on:)
Ota puhelin luettelo kätee ja paikkoja ;)
PS.Jos kotkas miehii mielii nii ei siel oo kun yhenillan ettijöitä :( Ei kunnon miehii.- lettutaikina,,,
mä haen kyllä jotain muuta kun yhtä iltaa ja en edes kännilöistä sitä halua löytää. joten jos letuista tykkää niin mua voi koittaa btw olen sitten mies.
- Entinen Karhulalainen
lettutaikina,,, kirjoitti:
mä haen kyllä jotain muuta kun yhtä iltaa ja en edes kännilöistä sitä halua löytää. joten jos letuista tykkää niin mua voi koittaa btw olen sitten mies.
...hih rivienvälist on joskus vaikee tietää sukupuolta ;) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025