pskapääni!
Kaipaan kaikkea mistä pääsin eroon huorailujesi tähden. Valheesi, itsekkyytesi, kypsymättömyytesi ja kieroselkäisyytesi (muiden muassa) tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen. Käsienikin vapina on jo vähenemään päin ja olen jo lähtösi jälkee kerran-pari hymyillytkin. Harmittavaa että katosit. Mollailusi ja haukkusi saivat aurinkoiset päiväni niin ihanan pilvisiksi ja kananlihaisen koleiksi. Ah! Kunpa vielä kerran saisin kohdata kaltaisesi sairaan idiootin jolle syytää yksipuolista rakkauttani kuin rakkovikainen norsu kankkulan kaivoon.
Myrkyllisyyttäsi vesi kielellä kaipaillen: Sinua kerran niin palavasti rakastanut: Pällisi
PS: Pidä kivaa uuden lelusi kanssa, kunnes voitat TAAS elämän tivolisi narustavetokojusta uuden saaliin
SINULLE
28
2139
Vastaukset
- suustani
aivan samoin voin sinulle toivotella.. Erona vain se että olen iloinnut jokaisesta päivästäni ja nauttinut niistä asioista joita ei meillä ollut. Sinä löydät kyllä juuri sellaisia ihmisiä vierellesi joita ansaitset, elämästäsi et kylläkään pahemmin pääse nauttimaan mutta tuolla tyylillä et ole kyllä sen arvoinenkaan.
- voitko?
Sillä: Jos olisit HÄN, niin enpä usko että sinulla olisi kovinkaan montaa moitteen sanaa päivistä kanssani. Ja tokihan sinä nautit, ja tulet ikuisesti nauttimaankin. Sillä niinhän juuri kaltaisesi moraalittomat, itseriittoiset ja omahyväiset ihmiset tässä maailmassa tekevät? Tyydyttävät VAIN ja AINOASTAAN omia mielihalujaan ja intohimojaan keinoja kaihtamatta ja muista ihmisistä piittaamatta.
Ja mitä vierelläni olevaan ihmiseen tulee niin: Kyllä, olen ERITTÄIN tyytyväinen, iloine, onnellinen, helpottunut ja huojentunut tämänkertaiseen parisuhteeseeni. Toisaalta SINUA en kyllä olisi rinnalleni ansainnut, ja jos olet hän, niin tiedät sen itsekin? Sillä ainakin niin minulle sanoit.
Ja mitä tyyliini tulee niin siis MINULLA, uhrina, ei siis mielestäsi ole aihetta olla katkera, vihainen ja jopa ilkeä SINUA kohtaan vai? Kyllähän nyt on niin että tyylissäni ei todellakaan ole mitään vikaa, ja jos vastaaja oppisi tavaamaan ensin alkuperäisen tekstini äidinkielellämme ja ajatuksen kanssa ennenkuin alkaa kirjoittamaan palautetta niin olisi minuakin kiinnostavaa tietää että mistä kohtaa tuosta löydät mitään mainintoja tyylistäni?!? Vai onko vastaaja kenties ajatustenlukija, ennustaja vai muuten vain harhainen "tietäjä"?
- helppoa
helppoa olla hyvännäköinen ;)
eiks tää sopis paremmin viha palstalle?- ainakin aina
melko helppoa olla suht hyvännäköinen.
Ja mielestäni EI sovi. Eikös alkuperäistekstissäni mainita juuri "ikävä" moneen otteeseen?
- tämähän
oli selvästikkin minulle..
Tietysti pidän kivaa..ja kaikkien kanssa , onhan tässä syssy tulos..;))- saaneetkin
pitää hauskaa kanssasi, jälkeesi paremman kokemuksen myötä useilla vain on paljon hauskempaa jonkun muun kanssa..
- niin pidät
Senhän olenkin tietänyt jo kauan.
Toisaalta näinköhän ympärilläsi hetken kestävät ihmiset ovat asiasta kovinkaan samaa mieltä? Ei ainakaan "laajahkon" ystäväpiirisi perusteella.
Hyvää syksyä. Älä huku sontaasi. - saanut siipeesi
niin pidät kirjoitti:
Toisaalta näinköhän ympärilläsi hetken kestävät ihmiset ovat asiasta kovinkaan samaa mieltä? Ei ainakaan "laajahkon" ystäväpiirisi perusteella.
Hyvää syksyä. Älä huku sontaasi.kun noin katkerana kirjoittelet, miksi vihoittet jollekin joka ei liene sinua halunnutkaan pitää, jostakin syystä. Saa selkeästi sen kuvan että jos suhdettaan pitää kehua ja ylistää netissä niin se on todellisuudessa jotain aivan muuta, toisekseen miksi täällä roikut jos sinulla on hyvä suhde.. Etsitkö kuitenkin aina vaan sitä parempaa.. Ja miksi olla vihainen jos joillakin on parempaa seuraa, eihän se luultavasti sinulle enää kuulu.
- Siipeensä saanut
saanut siipeesi kirjoitti:
kun noin katkerana kirjoittelet, miksi vihoittet jollekin joka ei liene sinua halunnutkaan pitää, jostakin syystä. Saa selkeästi sen kuvan että jos suhdettaan pitää kehua ja ylistää netissä niin se on todellisuudessa jotain aivan muuta, toisekseen miksi täällä roikut jos sinulla on hyvä suhde.. Etsitkö kuitenkin aina vaan sitä parempaa.. Ja miksi olla vihainen jos joillakin on parempaa seuraa, eihän se luultavasti sinulle enää kuulu.
Eikös tuo jo ilmennyt alkupesäisestä tekstistäni?
Ja miksikö vihoittelen? Siksi koska hän ansaitsi sen kaikilla tempauksillaan kohtaani? Vai joko huonojen ja ilkeiden ihmisten vihaaminen ja inhoaminenkin on kiellettyä tässä maassa? Ja mitä hänen syihinsä tulee niin ainakin se viimeinen niitti tuntui olevan vain hänen himonsa. Sekö on mielestäsi riittävä syy turmella toisen ihmisen rakkaus ja vaikeuttaa tämän elämää pitkäksi aikaa?
Entäs mistä kohtaa tekstistäni sinä muka KEHUJA löysit?!? Lueppas teksti uudelleen ajan kanssa jos tuollaisen kuvan olet saanut.
Ja siis MITÄ?!? Onko netin käyttäminen jotenkin "kiellettyä" hyvässä parisuhteessa eläviltä?!? :D :D No voi voi. Tuon mittarin mukaan siis en koskaan ole hyvässä parisuhteessa ollutkaan. Noh, jääpähän jotain yllätyksiä tulevaisuuteenkin, kunhan tämä nykyinen "huono" suhteeni saa lopun. Joka ei kyllä näytä aivan lähipäivien juttu olevan. Ja onko siis netti sinun mielestäsi VAIN seuranhakuun tarkoitettu väline? Eikö täällä voikaan VAIN keskustella ihmisten kanssa ajatuksia vaihtamalla, etsiä täältä tietoa ja uutisia jne jne?!? Koitappa itsekin joskus noita keinoja. Saatat ehkä kehittyä ihmisenä? Suosittelen.
Ja missä vaiheessa olen ollut hänelle hänen mahdollisesta SEURASTAAN vihainen?!? Voi herrajee ... otappas nyt ne lukulasit otsallesi ja lue tekstini uudelleen! Hän saa kyllä AIVAN vapaasti vaikka kaataa koko maapallon loppumiehet. Ei huoleta PÄTKÄÄKÄÄN, henkilökohtaisesti suren vain noiden miesten puolesta. Mutta kuten sanoit, ei kuulu, ei kiinnosta, eikä muutakaan. Kuolkoon vaikka puolestani. Entäpä mainintasi PAREMMASTA seurasta?! Mistäs sinä sen sitten tiedät millaista oma seurani ja kohteluni häntä kohtaan oli? Et takuulla mistään? Ja ei takuulla edes itse jumala voi moittia omaa kohteluani häntä kohtaan. Se on takuuvarma. Että josko jättäisimme tuon kaltaiset olettamukset vaikkapa astrologeille ja muille poppamiehille.
Narinani tarkoitus ei olekaan ollut pahoittaa kenenkään mieltä -sillä hän ITSE tätä tuskin tulee koskaan lukemaan- vaan toimia ainostaan viihdyttävänä ja kiihdyttävänä tositarinana, joka ehkä joitain saattaa jopa auttaa parisuhteiden solmimisen, ja niissä elämisen, kimuranteilla poluilla.
Kaikki kullat eivät ole, jotkut edes katin-, kullan arvoisia. - ovatko?
saaneetkin kirjoitti:
pitää hauskaa kanssasi, jälkeesi paremman kokemuksen myötä useilla vain on paljon hauskempaa jonkun muun kanssa..
No sittenhän voitkin kirjoittaa tähän nimilistan noista kaikista hauskanpitäjistä kun tuon tiedät?
Ole niin ystävällinen? Ja siinä jälleen yksi kuka ei näytä osaavan suomenkieltäkään?
Siis kerrataanpa?: MINUA kohdeltiin suhteen aikana kuin paskaa. Minä kohtelin häntä kuin kukkaa kämmenelläni. Joten kelle kokemus olikaan parempi ja kelle huonompi? Ja koska olet tuollainen fakiiri niin kerroppa että kuinka hauskaa 1. Hänellä on nyt? 2. Minulla on nyt? 3. Nykyisellä elämänkumppanillani on nyt? 4. Sinulla on nyt? 5. Noilla "kaikilla, joilla on hauksaa kanssani" on nyt?
jada jada - ihmettä
Siipeensä saanut kirjoitti:
Eikös tuo jo ilmennyt alkupesäisestä tekstistäni?
Ja miksikö vihoittelen? Siksi koska hän ansaitsi sen kaikilla tempauksillaan kohtaani? Vai joko huonojen ja ilkeiden ihmisten vihaaminen ja inhoaminenkin on kiellettyä tässä maassa? Ja mitä hänen syihinsä tulee niin ainakin se viimeinen niitti tuntui olevan vain hänen himonsa. Sekö on mielestäsi riittävä syy turmella toisen ihmisen rakkaus ja vaikeuttaa tämän elämää pitkäksi aikaa?
Entäs mistä kohtaa tekstistäni sinä muka KEHUJA löysit?!? Lueppas teksti uudelleen ajan kanssa jos tuollaisen kuvan olet saanut.
Ja siis MITÄ?!? Onko netin käyttäminen jotenkin "kiellettyä" hyvässä parisuhteessa eläviltä?!? :D :D No voi voi. Tuon mittarin mukaan siis en koskaan ole hyvässä parisuhteessa ollutkaan. Noh, jääpähän jotain yllätyksiä tulevaisuuteenkin, kunhan tämä nykyinen "huono" suhteeni saa lopun. Joka ei kyllä näytä aivan lähipäivien juttu olevan. Ja onko siis netti sinun mielestäsi VAIN seuranhakuun tarkoitettu väline? Eikö täällä voikaan VAIN keskustella ihmisten kanssa ajatuksia vaihtamalla, etsiä täältä tietoa ja uutisia jne jne?!? Koitappa itsekin joskus noita keinoja. Saatat ehkä kehittyä ihmisenä? Suosittelen.
Ja missä vaiheessa olen ollut hänelle hänen mahdollisesta SEURASTAAN vihainen?!? Voi herrajee ... otappas nyt ne lukulasit otsallesi ja lue tekstini uudelleen! Hän saa kyllä AIVAN vapaasti vaikka kaataa koko maapallon loppumiehet. Ei huoleta PÄTKÄÄKÄÄN, henkilökohtaisesti suren vain noiden miesten puolesta. Mutta kuten sanoit, ei kuulu, ei kiinnosta, eikä muutakaan. Kuolkoon vaikka puolestani. Entäpä mainintasi PAREMMASTA seurasta?! Mistäs sinä sen sitten tiedät millaista oma seurani ja kohteluni häntä kohtaan oli? Et takuulla mistään? Ja ei takuulla edes itse jumala voi moittia omaa kohteluani häntä kohtaan. Se on takuuvarma. Että josko jättäisimme tuon kaltaiset olettamukset vaikkapa astrologeille ja muille poppamiehille.
Narinani tarkoitus ei olekaan ollut pahoittaa kenenkään mieltä -sillä hän ITSE tätä tuskin tulee koskaan lukemaan- vaan toimia ainostaan viihdyttävänä ja kiihdyttävänä tositarinana, joka ehkä joitain saattaa jopa auttaa parisuhteiden solmimisen, ja niissä elämisen, kimuranteilla poluilla.
Kaikki kullat eivät ole, jotkut edes katin-, kullan arvoisia.tää ihminen on sulle tehnyt???
- Hyvin hyvin
ihmettä kirjoitti:
tää ihminen on sulle tehnyt???
Luokattomia tekoja ja ilkeitä sanoja, joita en soisi kenellekään toiselle tapahtuvaksi. Täytyy sanoa etten kyllä tule ikimaailmassa ymmärtämään hänen kaltaisiaan ihmisiä jotka toisaalta väittävät "rakastavansa" allekirjoittanutta hyvinkin suuresti mutta teot ja usein sanatkin kertovat päinvastaitaista kieltään. Jos minulta kysytään niin kyseessä on oltava joku perustavaa laatua oleva mielenvika.
Ja tämän tarkempaa raporttia tapahtumista et/ette tule saamaankaan. Riittänee vain että kohtelu minua kohtaan oli erittäin kylmää, todella pskamaista ja nöyryyttävää kaiken hänen "rakkaudentippojensa" väliaikoina. - no..
Hyvin hyvin kirjoitti:
Luokattomia tekoja ja ilkeitä sanoja, joita en soisi kenellekään toiselle tapahtuvaksi. Täytyy sanoa etten kyllä tule ikimaailmassa ymmärtämään hänen kaltaisiaan ihmisiä jotka toisaalta väittävät "rakastavansa" allekirjoittanutta hyvinkin suuresti mutta teot ja usein sanatkin kertovat päinvastaitaista kieltään. Jos minulta kysytään niin kyseessä on oltava joku perustavaa laatua oleva mielenvika.
Ja tämän tarkempaa raporttia tapahtumista et/ette tule saamaankaan. Riittänee vain että kohtelu minua kohtaan oli erittäin kylmää, todella pskamaista ja nöyryyttävää kaiken hänen "rakkaudentippojensa" väliaikoina.miksi ihmeessä hän sitten sun kanssa oli jos ei rakastanut? Ette kai kauaa kuitenkaan oleet?
- _HÄN_
no.. kirjoitti:
miksi ihmeessä hän sitten sun kanssa oli jos ei rakastanut? Ette kai kauaa kuitenkaan oleet?
VÄITTI rakastavansa. Mutta oma rakkauteni ei kyllä sallisi tehdä samanlaisia asioita rakkauteni kohdetta kohtaan. Ja siitä minkä takia hän kanssani oli voin tehdä vain olettamuksia, koska tuon asianhan tietää vain ja ainoastaan hän itse. Kysy häneltä? Oma arvaukseni on että ehkäpä hän piti vain joistain oleellisista osa-alueista parisuhteessa kanssani?
Ja niin kauan kuitenkin olimme että kyllä eron tuska tuntuu vieläkin. Se riittänee ajasta? - vaan
_HÄN_ kirjoitti:
VÄITTI rakastavansa. Mutta oma rakkauteni ei kyllä sallisi tehdä samanlaisia asioita rakkauteni kohdetta kohtaan. Ja siitä minkä takia hän kanssani oli voin tehdä vain olettamuksia, koska tuon asianhan tietää vain ja ainoastaan hän itse. Kysy häneltä? Oma arvaukseni on että ehkäpä hän piti vain joistain oleellisista osa-alueista parisuhteessa kanssani?
Ja niin kauan kuitenkin olimme että kyllä eron tuska tuntuu vieläkin. Se riittänee ajasta?mieleen, että mikset itse kysynyt häneltä, kun yhdessä olitte? Vai olitko vaan ihan jees koko ajan.
Mutta toi kuulostaa siltä, että sä olet jotenkin ylireagoinut jos vaan pettämisestä on ollu kyse. Näyttää olevan nykyään ihan normaalia.
Oliks teillä sitten parisuhtees sellaisa osa-alueita, jotka toimi niin hyvin että ne olis pitänyt hänet siinä? - mies39
_HÄN_ kirjoitti:
Ja niin kauan kuitenkin olimme että kyllä eron tuska tuntuu vieläkin. Se riittänee ajasta?en tajua tätä. Olet mies, ja ilmiselvästi sinulla on selvittämättömiä asioita tämän eksäsi kanssa. Miksette kokeilleet pariterapiaa? Tai miksette puhuneet asioita ylipäätään halki. Tuosta voi olla ennenarvaamatonta haittaa nykyiselle suhteelllesi.
Tiedän, mistä puhun. Erosin itse aikanani (olimme avioliitossa), ja tein sen virheen, etten puhunut asioita halki. Kesti kauan, ennekuin löysin nykyisen kumppanini, jonka avustuksella olen taas saanut ihmisarvoisesta elämästä kiinni. Ajatukset eivät enää harhaile entisessä. Niin usein. - sukupuoleton
mies39 kirjoitti:
en tajua tätä. Olet mies, ja ilmiselvästi sinulla on selvittämättömiä asioita tämän eksäsi kanssa. Miksette kokeilleet pariterapiaa? Tai miksette puhuneet asioita ylipäätään halki. Tuosta voi olla ennenarvaamatonta haittaa nykyiselle suhteelllesi.
Tiedän, mistä puhun. Erosin itse aikanani (olimme avioliitossa), ja tein sen virheen, etten puhunut asioita halki. Kesti kauan, ennekuin löysin nykyisen kumppanini, jonka avustuksella olen taas saanut ihmisarvoisesta elämästä kiinni. Ajatukset eivät enää harhaile entisessä. Niin usein.No en tajua minäkään. Ja tuskin kukaan muukaan järjellä ajatteleva.
Ja miten niin on selvittämättömiä asioita? Mielestäni välimme ovat hyvin selvät. En halua olla kyseisen ihmisen kanssa enää KOSKAAN en sitten MISSÄÄN tekemisissä, edes keskustella hänen kanssaan mistään. Mitä se auttaisi? Tekisikö asioista puhuminen NYT, pettämisen jälkeen tuon, sekä hänen aikaisemmat ilkeät ja pahat tekonsa tekemättömiksi? EI! Kannan niitä loppuikäni sielussani, ja tulen sen tosiasian kanssa toimeen. Ja ei hänen kanssaan keskustelu mitään hyödyttänyt sillonkaan kun hänen kanssa yhdessä olin ja (Kyllä. Minä TODELLAKIN keskustelen elämänkumppanini kanssa aiheesta kuin aiheesta. Rehellisesti ja avoimesti) tuosta ei silloinkaan ollut mitään hyötyä. Yleensä ne poikivat vain lisää skismaa välillemme. Sillä hänen kanssaan nyt yksinkertaisesti EI VOI keskustella asioista kuten 2 aikuista yleensä asiallisesti keskustelevat. Ja miksi kokeilemaan mitään pariterapiaa?!? Pettämisensä jälkeen hän ilmaisi ettei halua enää tavata minua, ja minä en TODELLAKAAN häntä! Kyllä se on kertapettämisestä poikki tällä henkilöllä!
Ja olen kyllä jonkunverran nykyisen kumppanini kanssa keskustellutkin juuri asioista jotka saattavat heijastua tämänhetkiseen suhteeseemme, ja hän on ottanut tuon todella hyvin vastaan. Ja omien ajatusteni harhailu johtuu kyllä vain ja ainoastaan vihasta. Sen toivoisin jo laantuvan, niin olisin vihdoin päässyt koko ihmisestä eroon. - nautitaan
niin pidät kirjoitti:
Hyvää syksyä. Älä huku sontaasi.elosta...vai mitä...? pus
- nainen.....
näitä, ihminen on niin kauan kiva kun sen kanssa ollaan, mutta kun se jättää niin on maailman paskamaisin ihminen mutta silti sen kanssa on kuitenkin oltu. Jos se oli noin kauhea niin miksi olit sitten? Aikuistukaa. Joskus tulee tappio, tarvi silti alkaa keuhkoomaan.
- vain ihminen
Onko vastaajalla kenties luetunymmärtämisen kanssa ongelmia? Eikös alkuperäinen tekstini käsittellytkään juuri yhdessäoloaikaamme? Mielestäni siitä oli kyllä "kivuus" kaukana.
Siitä että miten "kiva" tai "v****mainen" hän on suhteemme jälkeen ollut minulla ei paljon tietoa olekaan. Eikä kyllä kiinnostakaan.
Ja miksikö siis olin hänen kanssaan? Siksi koska aluksi hän ei ollut paskamainen, joten rakastuin häneen, ja rakastaan nyt ei aivan heti kykene jättämään vaikka hänestä alkaakin paljastua hyvin ikäviäkin puolia. Eihän?
Ja mielestäni suhteemme loppu ei ollut tappio, vaan voitto. Pääsinhän vihdoinkin eroon noin huonosta ihmisestä kun valkeni ettei häneen voi luottaa edes parisuhteen peruskiviin kuuluvissa asioissa.
Pidän kyllä itseäni aivan täysipainoisena ja vastuuni sekä velvollisuuteni tuntevana aikuisena, mutta vastakappaleellani olisi mielestäni paljonkin parantamisen varaa. - huijaat vain itseäsi
vain ihminen kirjoitti:
Onko vastaajalla kenties luetunymmärtämisen kanssa ongelmia? Eikös alkuperäinen tekstini käsittellytkään juuri yhdessäoloaikaamme? Mielestäni siitä oli kyllä "kivuus" kaukana.
Siitä että miten "kiva" tai "v****mainen" hän on suhteemme jälkeen ollut minulla ei paljon tietoa olekaan. Eikä kyllä kiinnostakaan.
Ja miksikö siis olin hänen kanssaan? Siksi koska aluksi hän ei ollut paskamainen, joten rakastuin häneen, ja rakastaan nyt ei aivan heti kykene jättämään vaikka hänestä alkaakin paljastua hyvin ikäviäkin puolia. Eihän?
Ja mielestäni suhteemme loppu ei ollut tappio, vaan voitto. Pääsinhän vihdoinkin eroon noin huonosta ihmisestä kun valkeni ettei häneen voi luottaa edes parisuhteen peruskiviin kuuluvissa asioissa.
Pidän kyllä itseäni aivan täysipainoisena ja vastuuni sekä velvollisuuteni tuntevana aikuisena, mutta vastakappaleellani olisi mielestäni paljonkin parantamisen varaa.klassinen esimerkki siitä kun parisuhde ei toimi, niin se on vain ainoastaan toisen puoliskon vika :) Liian moni pitää itseään ja käytöstään sekä suhtautumista toiseen täydellisenä ja kun toinen ei ehkä hyväksy jotakin asiaa tai tekoa, hän onkin heti kusipää.. Parisuhde vaatii molemmilta aina myönnytyksiä ja vain siten saa itselleenkin jotain, ihmettelen edelleen sitä miksi ihmiset sitten roikkuvat huonossa suhteessa ja yleensä pettävät samaan hintaan, sitten jälkeenpäin laitetaan kaikki energia siihen toisen mollaamiseen ja oman kuvan kiillottamiseen..
- ......
vain ihminen kirjoitti:
Pidän kyllä itseäni aivan täysipainoisena ja vastuuni sekä velvollisuuteni tuntevana aikuisena, mutta vastakappaleellani olisi mielestäni paljonkin parantamisen varaa.ollut voitto eikä tappio niin et kirjottelisi täällä...
- Jaa huijaanko? Missä asiassa
huijaat vain itseäsi kirjoitti:
klassinen esimerkki siitä kun parisuhde ei toimi, niin se on vain ainoastaan toisen puoliskon vika :) Liian moni pitää itseään ja käytöstään sekä suhtautumista toiseen täydellisenä ja kun toinen ei ehkä hyväksy jotakin asiaa tai tekoa, hän onkin heti kusipää.. Parisuhde vaatii molemmilta aina myönnytyksiä ja vain siten saa itselleenkin jotain, ihmettelen edelleen sitä miksi ihmiset sitten roikkuvat huonossa suhteessa ja yleensä pettävät samaan hintaan, sitten jälkeenpäin laitetaan kaikki energia siihen toisen mollaamiseen ja oman kuvan kiillottamiseen..
Kyllähän hyvin suuri osa asioista oli juuri vain ja ainoastaan hänen vikaansa. Hän on jopa itsekin niin sanonut. Toisaalta täydellisena, tai edes lähellekään sitä, en kyllä itseäni pidä. Enkä kyllä ketään muutakaan. Mutta siinä vaiheessa myönnytyksieni takaraja alkaa olemaan lopussa jos kumppanini toistuvasti pettämässä luottamustani. Joten teinkin juuri kuten sanoit. En jäänyt roikkumaan enää huonoon suhteeseen, vaan pistin KAIKKI välit ja yhteydet poikki häneen. No mitä siis mielestäsi minun olisi tullut tehdä?!? Ja jos mielestäsi KAIKKI energia on kulunut pariin kirjoitukseen suhteestani tai aiheesta jossain foorumeissa ja vielä anonyyminä niin ... tarkistappas hieman kantaasi uudelleen. Sillä erostakin on aikaa jo enemmän kuin päivä.
- ----------
...... kirjoitti:
ollut voitto eikä tappio niin et kirjottelisi täällä...
Voittaja, etkä häviäjä, niin tuskin sinäkään?
PS: ja ammattisihan oli erotuomari? Vai jopa ero-tuomari? - oikein..
...... kirjoitti:
ollut voitto eikä tappio niin et kirjottelisi täällä...
ymmärrä tätä nykyistä,"taistelu parhaasta" meininkiä.uskooko kukaan enää rakkauteen?
no joo,toiset ovat rakastettavampia kuin toiset,kyllähän sen ymmärtää,mutta onko se kaikki pinnallinen todella niin tärkeää?
siis oikeesti?
mitä saa ihmiseltä joka on sielunelämältään raakalaisen tasolla?(ei välttämättä vähä-älyinen)
kauniita lapsia,hyvää seksiä,rahaa,sosiaalisen aseman??
mikä motivoi ihmisen haluamaan toista,vaikka ei kunnioita tätä tippaakaan?
sivistys on ottanut huimaa takapakkia,joskus tuntuu kuin eläisi keskellä apinalaumaa. - mitämitä?!?
oikein.. kirjoitti:
ymmärrä tätä nykyistä,"taistelu parhaasta" meininkiä.uskooko kukaan enää rakkauteen?
no joo,toiset ovat rakastettavampia kuin toiset,kyllähän sen ymmärtää,mutta onko se kaikki pinnallinen todella niin tärkeää?
siis oikeesti?
mitä saa ihmiseltä joka on sielunelämältään raakalaisen tasolla?(ei välttämättä vähä-älyinen)
kauniita lapsia,hyvää seksiä,rahaa,sosiaalisen aseman??
mikä motivoi ihmisen haluamaan toista,vaikka ei kunnioita tätä tippaakaan?
sivistys on ottanut huimaa takapakkia,joskus tuntuu kuin eläisi keskellä apinalaumaa."uskoa" rakkauteen?! Erikoinen sananvalinta? Eihän rakkaus nyt ole mikään uskon asia tai uskonto?! Minä ainakin TUNNEN rakkauden itsessäni, ja usein myös kumppanissani. Ja tuskin pariskunnat nyt RAKKAUDESTA taistelevat, että kumpi se nyt rakastaakaan enemmän? Mutta tokihan parisuhteeseen nyt kuuluvat kaikki MUUTKIN normaaleiden ihmissuhteiden kuviot, joissa sitten saattaakin esiintyä jo herkemmin paremmuuden tavoittelua ja kilpailuhenkeä. Ja puhut myös että "rakastettavuus" on "pinnallista"? Tuntuu hieman siltä kuin sekottaisit nyt hieman muita asioita rakkauteen, sillä eikös rakkaus ole vain (mielestäni huono sanavalinta myös tämä 'vain' ... mutta) tunne? Ja puhuessasi "ihmisen halusta toista kohtaan" niin mitä ihmeellistä siinäkään on? Silloinhan kyse on vain himosta. Aivan normaalia mielestäni, mutta ei missään nimessä rakkautta. Myös sivistyksen kohdalla olen kanssasi eri mieltä. SIVISTYS on ottanut aimo harppauksia eteenpäin, mutta tuntuisi että nuo KAUNIIT puolet meissä ihmisissä ovat katoamaan päin, ja omahyväisyyttä ja itsekkyyttä tukevat moraalittomuus, pinnallisuus välinpitämättömyys muita kohtaan sekä muut tämän kaltaiset ikävämmät puolet meissä ovat olleet jo kauan yleistymään päin.
- minun entiseltä
mitämitä?!? kirjoitti:
"uskoa" rakkauteen?! Erikoinen sananvalinta? Eihän rakkaus nyt ole mikään uskon asia tai uskonto?! Minä ainakin TUNNEN rakkauden itsessäni, ja usein myös kumppanissani. Ja tuskin pariskunnat nyt RAKKAUDESTA taistelevat, että kumpi se nyt rakastaakaan enemmän? Mutta tokihan parisuhteeseen nyt kuuluvat kaikki MUUTKIN normaaleiden ihmissuhteiden kuviot, joissa sitten saattaakin esiintyä jo herkemmin paremmuuden tavoittelua ja kilpailuhenkeä. Ja puhut myös että "rakastettavuus" on "pinnallista"? Tuntuu hieman siltä kuin sekottaisit nyt hieman muita asioita rakkauteen, sillä eikös rakkaus ole vain (mielestäni huono sanavalinta myös tämä 'vain' ... mutta) tunne? Ja puhuessasi "ihmisen halusta toista kohtaan" niin mitä ihmeellistä siinäkään on? Silloinhan kyse on vain himosta. Aivan normaalia mielestäni, mutta ei missään nimessä rakkautta. Myös sivistyksen kohdalla olen kanssasi eri mieltä. SIVISTYS on ottanut aimo harppauksia eteenpäin, mutta tuntuisi että nuo KAUNIIT puolet meissä ihmisissä ovat katoamaan päin, ja omahyväisyyttä ja itsekkyyttä tukevat moraalittomuus, pinnallisuus välinpitämättömyys muita kohtaan sekä muut tämän kaltaiset ikävämmät puolet meissä ovat olleet jo kauan yleistymään päin.
suhteeltani, ei kylläkään päättynyt pettämiseen, vaan omaan päätökseeni lähteä ilman ulkopuolista "apua".
Asiahan on niin, että tämä mies sai minusta kaiveltua esiin kaikki pahimmat puoleni, ikävää myöntää, mutta totta. Yritin rimpuilla suhteestani eroon moneen otteeseen, mutta irti hän ei tahtonut päästää, kääriytyi itsesäälin viittaan ja huokaili, mikä sai minut turhautumaan entistä pahemmin.
Tosiasia tässä kohtaa oli se, että kaksi muuten mukavaa ihmistä vain eivät sopineet yhteen.
Opinpahan ainakin, että huonoon suhteeseen ei kannata jäädä, se syö elämänilon ja tekee ihmisestä katkeran maailmalle. Onneksi minun luonteellani ei kaunaa kanneta, vaan annan elämän jatkua, yksin, mutta tyytyväisenä. - tunteet....
mitämitä?!? kirjoitti:
"uskoa" rakkauteen?! Erikoinen sananvalinta? Eihän rakkaus nyt ole mikään uskon asia tai uskonto?! Minä ainakin TUNNEN rakkauden itsessäni, ja usein myös kumppanissani. Ja tuskin pariskunnat nyt RAKKAUDESTA taistelevat, että kumpi se nyt rakastaakaan enemmän? Mutta tokihan parisuhteeseen nyt kuuluvat kaikki MUUTKIN normaaleiden ihmissuhteiden kuviot, joissa sitten saattaakin esiintyä jo herkemmin paremmuuden tavoittelua ja kilpailuhenkeä. Ja puhut myös että "rakastettavuus" on "pinnallista"? Tuntuu hieman siltä kuin sekottaisit nyt hieman muita asioita rakkauteen, sillä eikös rakkaus ole vain (mielestäni huono sanavalinta myös tämä 'vain' ... mutta) tunne? Ja puhuessasi "ihmisen halusta toista kohtaan" niin mitä ihmeellistä siinäkään on? Silloinhan kyse on vain himosta. Aivan normaalia mielestäni, mutta ei missään nimessä rakkautta. Myös sivistyksen kohdalla olen kanssasi eri mieltä. SIVISTYS on ottanut aimo harppauksia eteenpäin, mutta tuntuisi että nuo KAUNIIT puolet meissä ihmisissä ovat katoamaan päin, ja omahyväisyyttä ja itsekkyyttä tukevat moraalittomuus, pinnallisuus välinpitämättömyys muita kohtaan sekä muut tämän kaltaiset ikävämmät puolet meissä ovat olleet jo kauan yleistymään päin.
ovat tunteita,tunteet eivät synny ilmassa,niillä on oma tarkoituksensa.
jopa tunteita voi ennakoida,joka muuta väittää huijaa itseään.
rakkaus on ennustettavissa,ja järjellä selitettävissä.
himo ja rakkaus eivät ole kaukana toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025