Onko muita loppusuoralla olevia, jotka ovat pöhöttyneet puteiksi;-? Itselläni ei ole ollut koko raskauden aikana juuri mitään ongelmia, kaikki on mennyt loistavasti, mutta nyt viimeisen viikon aikana joka puolelle kerääntynyt neste tukaloittaa oloa pahasti. Menisin läpi nasulan karsinassa kuin väärä raha!!;)
Onko vinkkejä tähän vaivaan, ja kuinka muut loppusuoralla olevat noin yleensä voi? Jännittääkö synnytys? Ja onko oireita, että lähtö lähellä?
Rv 38 + 2
ja PÖHÖTYS!!;)
2
255
Vastaukset
- nina-80
rv35 lähtien on alkanut tulla nestettä, mutta pikemminkin jalkoihin..on niin turvonneet, etten saa varpaita taivutettua lainkaan. Kyllä tässä jo oon manaillut, että vois syntyy jo..tää turvotus kun on niin sietämätöntä ja siks mun tarvii vaa levätä sängys, et ees vähä helpottais. Vettä kuulemma tarvis juoda ja paljon.
Mulla nyt rv 38 3- kokeillut
kaikki greipit, ananakset, mansikat etc. apusuositukset, mutta pöhötys eikun vaan on ja pysyy... Varvastossut ovat ainoat käyttökelpoiset kengät, ja niidenkin "nyörit" uppoaa jalkapöytiin;) Mulla nyt rv. 37 6.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764