Yksityisautoilu saastuttaa. Kuinka hitossa jenkit ovat vielä elossa ja siellä kasvaa jopa kukkia ja puita, vaikka siellä on keskustoissa hieman isommat ruuhkat kuin täällä!
Minä ajan päivittäin autollani ydinkeskustaan ja aion ajaa jatkossakin, jos pieni pakokaasu vaivaa noin paljon, niin ostakaa happinaamarit tai muuttakaa maalle!
Turhaa
3
454
Vastaukset
- tyttötällainen82
Minä en autostani luovu.
Vaikka viimiset rahat työttömänä opiskelijana meneekin autoon niin on se vaan niin mukava menopeli. En jaksa odotella mitään busseja ja maksavatkin vielä niin paljon. Kulkevat harvoin ja kestää matka. Joutuu kävelee bussipysäkille ja sieltä kohteeseensa.- vähennellä ajoa
Jos ylimääräiset signaalit, hinnakorotukset ja tietullit saavat jonkun edes miettimään yksityisautoilun vähentämistä, niin em. toimet eivät ole olleet turhia! Harmi vaan, ettei tavallinen puhe, eli tietoisuus autoilun saasteiden vaikutuksista ilmastoon, ole auttanut. Korotuksista joutuvat nyt kärsimään myös autoa vai tarpeeseen - ei huviajeluun - käyttävät.
- täyttä
vähennellä ajoa kirjoitti:
Jos ylimääräiset signaalit, hinnakorotukset ja tietullit saavat jonkun edes miettimään yksityisautoilun vähentämistä, niin em. toimet eivät ole olleet turhia! Harmi vaan, ettei tavallinen puhe, eli tietoisuus autoilun saasteiden vaikutuksista ilmastoon, ole auttanut. Korotuksista joutuvat nyt kärsimään myös autoa vai tarpeeseen - ei huviajeluun - käyttävät.
asiaa, turha käryttely esim. vanhalla autolla niin että sininen savu vain jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661