kumpi parempi, jukka vai kastelli? hinnassa eroja kovin?
jukka vai kastelli
13
4684
Vastaukset
- Jukka
Ja olen ollut tyytyväinen. Yhteistyö toimi ihan hyvin tehtaan ja myyjän kanssa. Neuvoa sai kysyä aina kun tarvitsi. Toimitus oli sitä mitä luvattiin ja loput piti hankkia itse. Nyt näyttää olevan tarjolla jo melkoisen laajoja paketteja. Hintaa niissä tietysti on, mutta maksaa se tavara itse etsittynä ja ostettunakin. Elementeissä ei valittamista. Lopullinen rakentamisen jälkihän riippuu pitkälti timpureista, mutta meille sattui ihan hyvät. Kastellista en osaa sanoa kun ei ole kokemuksia. Hintaerot taitavat loppujen lopuksi riippua eniten siitä, tekeekö työt itse vai teettääkö palkallisilla timpureilla. Ja tietysti siitä, millaisia ratkaisuja ja materiaaleja käyttää, esim. sisustuksessa.
- yhtä huonoja
Molemmat merkit talopakettien häntäpäätä,en suosittele kumpaakaan.
- ?!!
yhtä huonoja kirjoitti:
Molemmat merkit talopakettien häntäpäätä,en suosittele kumpaakaan.
Miksi ne niin huonoja on? Onko sinulla molemmat, joten voit noin sanoa, vaan sanotko vaan?
- kummastakaan
loppusuoralla oli täällä Mittavakoti "precut" ja Jetta-talo "suurelementti".
Jukka-talo kallis ja isona miinuksena että pienelementtitalo.- taas kerran
Jukka tekee sekä pien- että suurelementtejä. Luulin itsekin tarjousta ensin kalliiksi, mutta valvojan laskelmat kutistivat hintaerot hyvin pieniksi. Pitäisin suurelementtejä huomattavasti parempana vaihtoehtona.
- paremmuus on
taas kerran kirjoitti:
Jukka tekee sekä pien- että suurelementtejä. Luulin itsekin tarjousta ensin kalliiksi, mutta valvojan laskelmat kutistivat hintaerot hyvin pieniksi. Pitäisin suurelementtejä huomattavasti parempana vaihtoehtona.
katsojan silmässä ei todellisuudessa.
- suurelementtinä
Käypä katsomassa sivuilta tai kysele. Meillä on Jukka suurelementti.
- että paketit
suurelementtinä kirjoitti:
Käypä katsomassa sivuilta tai kysele. Meillä on Jukka suurelementti.
ovat kalliita, mutta todella kattavia! Kannattaa lukea toimitusselostukset. Ja jos ei halua paketissa olevia tavaroita (=kuvittelee jostain saavansa halvemmalla), niin ne voi jättää pois ja paketin hinta laskee.
- vertailtiin
ja kun huomioidaan toimitussisältö, 2800 huonekorkeus, valmiusaste, oman työn osuus ym Jukka oli ihan selvä valinta.
Kysyttiin myös Kannus, Teri ja Jetta.
Lisäksi Jukan design oli meille paras.
Talotehtaan kanssa yhteistyö sujunut tähän asti kuin kello.
Tämä Uudellamaalla. Suosittelen.- edellinen
1 1/2-kerros, suurelementti, lämpörungossa 8 kulmaa isot terassit molemmin puolin. Perinnetalokuorrutus, valmiusaste ulkoa puuvalmiiksi.
- itse rakentaa
edellinen kirjoitti:
1 1/2-kerros, suurelementti, lämpörungossa 8 kulmaa isot terassit molemmin puolin. Perinnetalokuorrutus, valmiusaste ulkoa puuvalmiiksi.
älä ota jukkaa!
titaniitti-palkit välipohjassa lisäävät työtä vähintään 50% villoitus ja höyrynsulkuvaiheessa. Avoparvekkeen lattiaratkaisu hieman erillainen, pokattua peltiä jossa kaadot. esitteen "Vaivaton sähköjen veto" taipuu useassa kohdassa "mahdoton sähköjen veto". Ikkunat eivät ole elementin sisälevytyksen tasalla, joten saat rakennella smyygejä sisäpuolellekin. jne.
Ja minä rakentelen tuollaista par-aikaa...
- yöt nukkumatta
olevan äänieristystä.
Kaikki pihalta kuuluu sisään ja hyvin.
En sitten tiedä onko kavereiden asunto rakennettu väärin vai mikä on, mutta helvetti mikä möly. niin...onhan se ihan kaunis siis muuten......
Ihmetellä täytyy mitä sontaa nykyajan rakennukset on.......- Laatta?
Kyllä se ääni kantautuu ihan helvetin selvästi Kastellinkin, voin ihan omasta kokemuksestani kertoa! En tiedä, vaikuttaako maanvarainen laatta asiaan, vai onko vain niin, että esim. ikkunoiden äänieristyskyky on nykytaloissa jokseenkin kyseenalainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226