eli mahtuuko XL:n takapenkillä 3 ihmistä hyvin. Ymmärtääkseni jalkatilaa on hyvin kun takapenkkejäkin saa säädettyä pituussuuntaan mutta miten leveyssuunnassa?
osaisi joku verrata esim. mondeon tms. isomman keskiluokan auton tiloihin?
ja joo olen menossa koeajamaan jossain vaiheessa mutta mukava olisi kuulla XL-omistajien mielipidettä.
altea XL takapenkille
3
1824
Vastaukset
- auto oli
Mazda 6 ja altea XL:n tilat ovat omaa luokkaansa vaikka ei Mazdakaan huono ollut.
- extralarge
ole tullut perheen pienuuden takia kokeiltua. Edellinen oli Octavia ja se oli matala. Autoon mennessä tuppas pää osumaan silloin tällöin sisävaloon. Tähän mennessä XL on ollut joka suuntaan riittävä eli XL.
- XL-mies
Minulla oli Mazda6 farkku annen Alteaa. Altea voittaa Mazdan tiloihin liittyen kaikessa muussa paitsi takapenkin leveydessä. En ole tosin mittanauhan kanssa asiaa tutkinut mutta perstuntumalla Mazdan takapenkki oli aavistuksen verran leveämpi.
Kahdelle aikuiselle Altean takapenkki on varmasti kokoluokkansa parhaita sillä Siitissä ei tarvitse istua polvet kurkussa vaan istuma-asento on luontevan korkealla ja takapenkin reisituki on erityisen hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872