NEITSYTM takiainen apuva

Kaurisn Ani40+

Tapasin tuon neitsytmiehen, noin 2 vkoa sitten. Onneton minä, annoin puhelin numeroni. Nähty noin 5x. Kosinut n. 100 kertaa ... kiva kiltti mies, ei juo alkoo eikä polta, ... mutta en halua naimisiin.

8

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaa

Ei kyllä yhtään normaali alansa edustaja..
      olisiko läheisriippuvuutta tai epätoivoisuutta?

• varalta

uudelleen syntymäpäivää. Vaikuttaa pikemminkin vaakamieheltä: kosii saman tien, sitten lähtee kun siltä tuntuu.

• ehh

Ehm.. niin tuttua! Kaverin entinen poikaystävä aivan samanlainen! Tosin paljon laajemmin. Ja itse myös järkytyin kun kuulin herran olevan neitsyt! Itse toimin täysin päinvastoin (olenkin kyllä nainen ;)). Mutta sanon vaan, älä pidä yhteyttä tähän neitsyeen! Se tulee tukalaksi.

Ystävääni alkoi ahdistamaan, koska mies halusi jatkuvasti olla yhdessä (jopa viikkoja) ja tietää mitä kaverini tekee ja missä on. Tähän kuuluivat toki myös mustasukkaisuus (myös tyttökavereille) ja helposti suuttuminen. Mies oli neitimäinen ja pakko-oireinen. Kuulostaa katkeralta, mutta tällaista voi tulla sinullekin.

• Kaurisn ANNI 40+
        ehh kirjoitti:

Ehm.. niin tuttua! Kaverin entinen poikaystävä aivan samanlainen! Tosin paljon laajemmin. Ja itse myös järkytyin kun kuulin herran olevan neitsyt! Itse toimin täysin päinvastoin (olenkin kyllä nainen ;)). Mutta sanon vaan, älä pidä yhteyttä tähän neitsyeen! Se tulee tukalaksi.

Ystävääni alkoi ahdistamaan, koska mies halusi jatkuvasti olla yhdessä (jopa viikkoja) ja tietää mitä kaverini tekee ja missä on. Tähän kuuluivat toki myös mustasukkaisuus (myös tyttökavereille) ja helposti suuttuminen. Mies oli neitimäinen ja pakko-oireinen. Kuulostaa katkeralta, mutta tällaista voi tulla sinullekin.

MOIPS;!) Perkke ... noikin ed. OLEVAT väärässä järjestyk. ryypänny 5 pvää ... PIILOSSA JA KYYKYSSÄ ... EI VARM. KANNATA SOIITTAA POLLIISILLE ;;;)! Elämä tyhmillä käy sika hermoile ... en vähään aikaan sano edes päivää miehille ...

• ikuiset neitsyet

kannattaa olla varovainen,ellei tarkoituksenasi ole vaipua rakkauden symbioosiin

• Kaurisn Ani40+

... KUKAAN ei suunnilleen saa hengittää minun suuntaan ... aion nähdä hänet vielä kerran paikalla, jossa paljon ihmisiä ja sanon jos kantti kestää etten halua tavata häntä enää tai lähetän tekstarin ... hermostun kun ajattelen häntä, viimeeksi kun hän soitti kävin spyttaamassa lounaani kesken puhelun ja selitin jotain "ruokamyrkyteksestä", huh Hitt*, nytkin kun kirjoitan tätä sydän alkoi hakata ylikierroksilla. Olen sanonut hänelle, että rakastan toista, mutta ei mene jakeluun ... apuva mun täytyy päästä irti siitä ... hän suunnittelee ensi helluntaiksi häitä, syntynyt syyskuun puolessa välissä. ... aavistelen vaikeuksia. En ymmärrä miten sotkeuduin tällaiseen soppaan, kun tapasimme vaikutti tosi mukavalta, en arvannut minkälainen takiainen hän on.

• saman kokenut

Lopeta heti tuo suhde. Mulla oli myös neitsyt-mies.
        Vainoharhainen ja tasapainoton tyyppi, sairaan mustasukkainen. Kaikki ystävyyssuhteeni katksesivat, en olis saanu tavata vanhaa äitiänikään.

• Kaurisn Ani40+

Olen tavannut avioeroni jälk. pelkästään mustasukkaisia mieh. (eri h. merkkejä)olen huumorintajuinen, kaunis silmäinen,kaunis luustoinen, jopa viisas tosikko, en flirttaile ... " käy kimppuun" miesten naiset yl. pitävät minusta (no zex). Ero 2003 ... miehiä... kaksonen, 2x rapu, skorppioni, 2x jousimies ja nyt tuo neitsyt vit... en ymmällä ... miehet riesa??? ei voi edes ambulanssilla sairaalaan ... vitsi vain kerran ... oli muuten ihanan vahva mies... kanto kun tyhjää vaan ... pisti baariin ja sito kiinni ... repliikki: sä lähet nyt tikattavaksi, jouduin jarruttaa fillarilla ku yks kännikala yritti ajaa yli, jatko matkaa ... mulla taju kankaalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe