NEITSYTM takiainen apuva

Kaurisn Ani40+

Tapasin tuon neitsytmiehen, noin 2 vkoa sitten. Onneton minä, annoin puhelin numeroni. Nähty noin 5x. Kosinut n. 100 kertaa ... kiva kiltti mies, ei juo alkoo eikä polta, ... mutta en halua naimisiin.

8

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaa

      Ei kyllä yhtään normaali alansa edustaja..
      olisiko läheisriippuvuutta tai epätoivoisuutta?

    • varalta

      uudelleen syntymäpäivää. Vaikuttaa pikemminkin vaakamieheltä: kosii saman tien, sitten lähtee kun siltä tuntuu.

      • ehh

        Ehm.. niin tuttua! Kaverin entinen poikaystävä aivan samanlainen! Tosin paljon laajemmin. Ja itse myös järkytyin kun kuulin herran olevan neitsyt! Itse toimin täysin päinvastoin (olenkin kyllä nainen ;)). Mutta sanon vaan, älä pidä yhteyttä tähän neitsyeen! Se tulee tukalaksi.

        Ystävääni alkoi ahdistamaan, koska mies halusi jatkuvasti olla yhdessä (jopa viikkoja) ja tietää mitä kaverini tekee ja missä on. Tähän kuuluivat toki myös mustasukkaisuus (myös tyttökavereille) ja helposti suuttuminen. Mies oli neitimäinen ja pakko-oireinen. Kuulostaa katkeralta, mutta tällaista voi tulla sinullekin.


      • Kaurisn ANNI 40+
        ehh kirjoitti:

        Ehm.. niin tuttua! Kaverin entinen poikaystävä aivan samanlainen! Tosin paljon laajemmin. Ja itse myös järkytyin kun kuulin herran olevan neitsyt! Itse toimin täysin päinvastoin (olenkin kyllä nainen ;)). Mutta sanon vaan, älä pidä yhteyttä tähän neitsyeen! Se tulee tukalaksi.

        Ystävääni alkoi ahdistamaan, koska mies halusi jatkuvasti olla yhdessä (jopa viikkoja) ja tietää mitä kaverini tekee ja missä on. Tähän kuuluivat toki myös mustasukkaisuus (myös tyttökavereille) ja helposti suuttuminen. Mies oli neitimäinen ja pakko-oireinen. Kuulostaa katkeralta, mutta tällaista voi tulla sinullekin.

        MOIPS;!) Perkke ... noikin ed. OLEVAT väärässä järjestyk. ryypänny 5 pvää ... PIILOSSA JA KYYKYSSÄ ... EI VARM. KANNATA SOIITTAA POLLIISILLE ;;;)! Elämä tyhmillä käy sika hermoile ... en vähään aikaan sano edes päivää miehille ...


    • ikuiset neitsyet

      kannattaa olla varovainen,ellei tarkoituksenasi ole vaipua rakkauden symbioosiin

    • Kaurisn Ani40+

      ... KUKAAN ei suunnilleen saa hengittää minun suuntaan ... aion nähdä hänet vielä kerran paikalla, jossa paljon ihmisiä ja sanon jos kantti kestää etten halua tavata häntä enää tai lähetän tekstarin ... hermostun kun ajattelen häntä, viimeeksi kun hän soitti kävin spyttaamassa lounaani kesken puhelun ja selitin jotain "ruokamyrkyteksestä", huh Hitt*, nytkin kun kirjoitan tätä sydän alkoi hakata ylikierroksilla. Olen sanonut hänelle, että rakastan toista, mutta ei mene jakeluun ... apuva mun täytyy päästä irti siitä ... hän suunnittelee ensi helluntaiksi häitä, syntynyt syyskuun puolessa välissä. ... aavistelen vaikeuksia. En ymmärrä miten sotkeuduin tällaiseen soppaan, kun tapasimme vaikutti tosi mukavalta, en arvannut minkälainen takiainen hän on.

      • saman kokenut

        Lopeta heti tuo suhde. Mulla oli myös neitsyt-mies.
        Vainoharhainen ja tasapainoton tyyppi, sairaan mustasukkainen. Kaikki ystävyyssuhteeni katksesivat, en olis saanu tavata vanhaa äitiänikään.


    • Kaurisn Ani40+

      Olen tavannut avioeroni jälk. pelkästään mustasukkaisia mieh. (eri h. merkkejä)olen huumorintajuinen, kaunis silmäinen,kaunis luustoinen, jopa viisas tosikko, en flirttaile ... " käy kimppuun" miesten naiset yl. pitävät minusta (no zex). Ero 2003 ... miehiä... kaksonen, 2x rapu, skorppioni, 2x jousimies ja nyt tuo neitsyt vit... en ymmällä ... miehet riesa??? ei voi edes ambulanssilla sairaalaan ... vitsi vain kerran ... oli muuten ihanan vahva mies... kanto kun tyhjää vaan ... pisti baariin ja sito kiinni ... repliikki: sä lähet nyt tikattavaksi, jouduin jarruttaa fillarilla ku yks kännikala yritti ajaa yli, jatko matkaa ... mulla taju kankaalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe