Heipsis taas kerran. :)
Tällä kertaa kysyisin, että onko Vuodatus paras LC:n tekemisessä?
Ajattelin tehdä Legacyn, että muutkin pääsisivät lukemaan tarinoitani. :)
Kuitenkin vielä muutama kysymys.
Ajattelin ostaa uuden lisäosan, mutta en osaa päättää minkä ostaisin. (Omistan Deluxen.) Joten minkä lisärin ostaisin ja miksi :) Ja hinnoista olisi mukava saada osviittaa :)
Nyt saatan kyllä vaikuttaa tyhmältä, mutta pakkopa kumminkin kysyä, kun kerran askarruttaa:
Minulla on deluxe (mihin sisältyy Peruspeli ja Yöelämää) niin jos vaikka hankin vielä Vuodenajat ja Yliopiston, ja asennan ne, ja jos vaikka käyn pelaamaan Deluxen levyllä, niin ovatko pelissä silti ne kaikki ominaisuudet, mitkä tulevat Vuodenaikojen ja Yliopiston mukana?
Kiitoksia kaikille vastaajille!
Vuodatuksest ja lisäreistä :)
3
342
Vastaukset
- Nimetön
Vuodatus on erittäin hyvä paikka legacylle, mutta voihan sen esim tehdä ihan vaikka Freewebsiinkin.
Freewebsin yhteydessä voi tehdä myös ihan sivut!
Itse olen tehnyt Freewebsiin sivut ja siellä on myös jatkotarinani Aaltosen Suku. www.freewebs.com/teddy-sims
Molemmat on hyviä! - menley
Ensiksi. Aina pelataan uusimmalla lisäosalla, eli siis pelaat vuodenaikojen levyllä!
Ja kaikki ovat yhtäaikaa toiminnassa.
Minulla on tarinat sekä Livejournalissa että Vuodatuksessa. Itse tykkään enemmän Livejournalista, mutta makuasiahan se on...
Livejournal on ehkä alussa hankalampi, (ainakin minulle), mutta tykkään siitä paljon enemmän. Jos tarvitset apua, niin googlella löytyy paljon ohjeita, muistaakseni ainakin Ninalla oli jotkut hyvät ohjeet ja Radolasta ja Simpsakoiltakin saa neuvoja. LJ:ssä on suurin osa ohjeista suomeksi ja Vuodatuksessa kaikki.- fi_anna
Kiitos!
Neuvoistanne oli paljon hyötyä :) (Ainakin minulle x) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1237120Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224907L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644235TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153453Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7232250Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2711671- 671455
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581374Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221356