LG 32LC56 citymarketista

plpxxx

Elikkäs tuollainen LG:n lcd taulutelevisio olisi cittarissa 799€... Onko kellään tästä mallista kokemuksia, koska netistä ei tietoa tunnu löytyvän...
Tv tulisi makuuhuoneeseen, pääasiassa ps3:n pelien pelaamiseen ja bluray sekä dvd leffojen katsomiseen...
laitteessa lehden tietojen mukaan 2xHDMI-liitäntä (1080p full-hd kuvaformaatin tuella),
vasteaika 8ms, dynaaminen kontrasti 5000:1, 2xscart, komponenttiliitäntä ,pc-liitäntä, integroitu antenniverkon digiviritin, CA-modulipaikka, 8-påivän EPG-ohjelmaopas, resoluutio 1366x768,kuvankirkkaus 450cd/m2, txt-tv 1000 sivun muistilla...

ONKO KYSEESSÄ UUSI MALLI VAIKO IKI VANHA, KOSKA TIETOA LAITTEESTA EI MEINAA LÖYTYÄ..

11

8874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosvo Roope

      on LG, tosin ei toi malli. Tosi tyytyväinen olen ollut tuohon merkkiin. Niin ja toi sun kyselemä töllö ei ole sit Full-HD!!

    • Cittarista
    • LG littu

      Ostin kyseisen tv:n n. kuukausi sitten tosin vielä hieman halvemmalla. Käyttö kokemuksia ei ole ihan hirveästi vielä mutta kuva ja valikot ovat mielestäni todella hyvät. Digi-tv ominaisuutta en ole päässyt kokeilemaan sillä asun kaapeli-tv taloudessa ja jouduin hommaamaan lisäksi kaapeli-digiboksin. Ainoan miinuksen jonka tiedän tähän mennessä on se että tv:ssä ei ole pääkatkaisijaa ollenkaan, eli tv on aina valmiustilassa. (Onko missään lcd tv:ssä?) Tv taitaa olla ihan uutta mallia sillä sitä näyttää nyt vasta löytyvän kaupoista, kuukausi sitten ei ollut missään .

      • älgee

        Mä oon ainaki ollu ihan tyytyväinen vaikka ostinki kyseisen mallin vasta tammikuussa. Kuitenkin on yksiöön ihan riittävän kokonen ja hintaansa nähden tosi hyvä kuva. Eikä oo vieläkään tiputtanu hintaansa eli eiköhän se ihan hyvä merkki oo.


    • Juntti 123

      Moi. Saman laitteen saa halvemmallakin, Katso Veikon-Koneen luettelo 699€. Näyttöpaneeli vanha, kontrastisuhde 5000:1 ei ole nykypäivänä enään mikään kehuttava. Siellä myös malli LG 32LB75. Kontrasti 8000:1...poistuva malli, mutta jostain voi vielä saada. Myivät minullekkin ensin tuon huonomman, muta sain sen tappelun jälkeen vaihdettua, tuossa paremmassa oli myymälässä vanha hinta 888€, vaikka luettelossa 699€. Tuota pidän kohtuuhintaisena.

    • Anonyymi

      Itselläni juuri tätä mallia oleva telkkari edelleenkin toimintakunnossa. Minulle se olisi edelleenkin välttänyt muuten, mutta kun jotkut kanavat eivät enää kaapelissa näy kuin pelkästään HD-laatuisena. Ainakin TV5 ja Kutonen eivät tämän kuun alusta alkaen ole enää näkyneet.

      Jouduin siis ostamaan uuden telkkarin, jos haluan leijonien pelejä ja snookeria edelleenkin katsella.

      Nyt olen vähän kahden vaiheilla, että vienkö tuon toimivan laitteen ser-keräykseen, vai jätänkö vielä "varakoneeksi".

      • Anonyymi

        Tuon tv:n mainitaan olevan hd-ready, joten eikös hd-kanavienkin pitäisi näkyä (tosin skaalattuna laitteen huonompaan tarkkuuteen)?


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe