Minulle oli lähetteellä/maksusitoumuksella varattu aika yksityislääkärille toiseen kaupunkiin.
Matkaa oli yhteensunntaan yli 100km.
Parkkipaikkaa etsiessäni puolituntia ennen määrättyä aikaa(paikalla tuli olla 10min. ennen), aikani peruttiin yksityislääkäriaseman toimesta. Kävin kuitenkin sisällä hakemassa paikallaolotodistuksen ja lähdin takaisin kotiin.
Kela hylkäsi matkakorvauksen vedoten peruutukseen...
Kannattaisiko hakea matkakorvausta suoraan lääkäriasemalta, he ajan peruivat, minusta johtumattomasta syystä?
Aikani oli aamupäivällä, jos aikani olisi peruttu heti aamulla, ei minun olisi tarvinnut lähteä sinne ollenkaan.
Onko kellekkään sattunut vastaavaa? Minkälainen tulisi hakemuksen olla? Kelan kielteinen päätös voisi ehkä olla liitteenä!?
Matkakorvauksen
6
725
Vastaukset
- korvattava normaalisti
tuollaisessa tilanteessa.
- vastaava tapaus
eli aika peruttiin kun olin jo matkalla, matkaa myös yli 100km. korvattiin matkakulut.
jos sulla kerran on sairaalalta ollu kaikki oikeat "dokumentit" ja se on selvää että ne perui ajan liian myöhään, niin korvaus kuuluu saada.
vaikka sua ei tutkittu niin silti bensaa kului turhasta matkasta. - Alkup.
vastaava tapaus kirjoitti:
eli aika peruttiin kun olin jo matkalla, matkaa myös yli 100km. korvattiin matkakulut.
jos sulla kerran on sairaalalta ollu kaikki oikeat "dokumentit" ja se on selvää että ne perui ajan liian myöhään, niin korvaus kuuluu saada.
vaikka sua ei tutkittu niin silti bensaa kului turhasta matkasta.mieltä itsekkin olen, kiitos vastauksista.
- Reumaatikko
Korvausvelvollinen on ajan peruuttanut sairaala.
Hain itse suoraan sairaalalta ja sain rahat.
Koska olet hakenut kelasta ja saanut hylyn, laita kopio siitä mukaan. Itse laitoin vapaamuotoisen hakemuksen, jossa vaadin ajan peruuntumisen vuoksi sairaalaa korvaamaan aiheutuneet kulut(laita kaikki mahdolliset kulut, myös parkkimaksut).- alkup.
aion laittaa, parkkihallista ei kyllä ole kuittia...
- alkup.
alkup. kirjoitti:
aion laittaa, parkkihallista ei kyllä ole kuittia...
tuli lääkärikeskukselta, pahoittelivat ja lupasivat maksaa matkakorvauksen, sekä parkkihallimaksun.
Vielä ei ole usko mennyt yksityislääkäreihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827