mua vähän ihmetyttää kun painosta puhutaan.. Neuvolassa täytyy vaan ottaa kengät pois kun nousee vaa´alle..joka kerta mulla on ollu sika paljon vaatteita päällä..olen vilukissa joten älkää nyt kirjoittako että miks sul on paljon vaatteita kesällä :) Se ei ole olennaista.. Mua vaan ihmetyttää että kun itse tekemisen puutteen ilosta vähän kattelin kuinka paljon mun vaatteet painaa niin oli reilusti yli kilon.. Ja sit joskus kun muutaman kerran ollu lämmintä ja vaan pikku kesämekko päällä niin sit se täti kyllä sanoo ettei painoa tullu paljon.. Mitä täs nyt sit pointtina? En luota siihen mun paino juttuun sitten ollenkaan, noussu n.5 kg, olen rv.26 Miks ne kirjoittaa tarkka gramma määrä kun se ei kerta pidä paikkaansa? Miks ei vaan 55 kg, 57 kg..?
PAINOSTA
3
587
Vastaukset
- RV 21 menossa
Olen miettinyt ihan samaa. Painoon vaikuttaa vaatteet ja myös vuorokaudenaika, onko juuri syönyt lounaan vai meneekö neuvolaan ennen kuin on edes syönyt aamupalan. Mulla paino vaihtelee yhden päivän aikana normaalistikin 1-2 kiloa (illalla painan melkein aina enemmän).
Mun mielestä on kanssa ihan tyhmää, että paino kirjataan grammalleen. Ihan kuin muutamalla grammalla muutenkaan olisi väliä...- smalli
Hei!
Meijän neuvolatäti ainakin merkkaa painon tasalukemiin. Ja on ainakin tähän mennessä merkannut aina sen tasaluvun, esim 77.8, niin on laittanut 77 jne.. Koska mullakin aina vaatteita päällä. Itse oon vähän keplotellut neuvolaan mennes, et oon aina syönyt luonaan vasta neuvolan jälkeen. Mut eikat toi keplottelua silleen ole ku aina samas vaihees käy vaa'alla..
- bullebulle
joo, ja neuvolan vaakakin saattaa näyttää liikaa! Pointit kannattaa ottaa esille ainakin sitten, jos neuvolatäti alkaa valittaa liikapainosta... ja miksei muutenkin, jos asia ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461