50-vuotis juhlat

en keksi

Isälläni on kohta 50-vuotis juhlat. Haluaisin sinne jotain ohjelmaa. Olisiko kellään antaa jotain hyviä ohjelma/leikki vinkkejä? Sinne on tulossa sukulaisia sekä ystäviä.

8

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanurimusiikkia

      Viiskymppiset on paremminkin tommosen 80-luvun musiikin ystäviä.

      • hassuttaa

        hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
        Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.

        Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?


      • leikkivihjeitä
        hassuttaa kirjoitti:

        hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
        Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.

        Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?

        Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.


      • meitsi on kiva
        hassuttaa kirjoitti:

        hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
        Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.

        Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?

        Hauskasti sanotu, kuka nyt kaksimielisistä tykkää.

        :DD


      • seitkyt-luvun musiikin
        leikkivihjeitä kirjoitti:

        Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.

        aikaan!


      • kuunneltu
        seitkyt-luvun musiikin kirjoitti:

        aikaan!

        Sillon tuli Travolta sun muut.


      • me kuunneltiin
        kuunneltu kirjoitti:

        Sillon tuli Travolta sun muut.

        Me kuunneltiin 70-luvulla ZZ Toppia, Blondie'ta, David Bowiea, Hurriganesia, Janis Joplinia, Velvet Undergroundia.

        Et jotain tällasia vois ehkä soittaa. Niin, ja Elvis oli monien suosikki myös, kuoli 16.7.1977.

        Stadissa ei käyty lavatansseissa, eikä soiteltu hanuria. Lapsikuoron tilaamista paikalle en suosittele ellei kyseessä oo erityisen lapsirakas yksilö.
        Meinaan vaan kun viime kesänä joku täällä täytti 50 vee ja sille ehdotettiin tota lapsikuoroa.

        Itse en viime kesän 50-vuotisjuhliani mitenkään erityisemmin viettäny, pari frendii tuli kylään ja toi kukkia ja toisena päivänä pari sukulaista tuli ja anto mulle tulostimen mikä oli kiva juttuja.
        Mut tulihan sitä toisaalta viikko ennen varsinaisia päiviä juhlittua putkeen et tavallaan pieleen meni, mut vähän välii.


    • sunnuntaina viiskymppiset. Tytär salaperäisenä jotain järjestää ja minä olen autuaan tietämätön tästä tohinasta. Kavereita, yhdessäoloa, juotavaa syötävää. Tilaa sinä isällesi teatterista esiintyjä. Esittämään esimerkiksi Suhina-Lempiä. Teatterista osaavat neuvoa oikean ihmisen tiedot, jos ei ole puskaradio kulkenut. Minä olen käyttänyt Harjavaltalaista esiintyjää. Maksaa pikkuisen toista sataa ja on hyvä!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe