Isälläni on kohta 50-vuotis juhlat. Haluaisin sinne jotain ohjelmaa. Olisiko kellään antaa jotain hyviä ohjelma/leikki vinkkejä? Sinne on tulossa sukulaisia sekä ystäviä.
50-vuotis juhlat
8
817
Vastaukset
- hanurimusiikkia
Viiskymppiset on paremminkin tommosen 80-luvun musiikin ystäviä.
- hassuttaa
hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.
Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi? - leikkivihjeitä
hassuttaa kirjoitti:
hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.
Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.
- meitsi on kiva
hassuttaa kirjoitti:
Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?Hauskasti sanotu, kuka nyt kaksimielisistä tykkää.
:DD - seitkyt-luvun musiikin
leikkivihjeitä kirjoitti:
Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.
aikaan!
- kuunneltu
seitkyt-luvun musiikin kirjoitti:
aikaan!
Sillon tuli Travolta sun muut.
- me kuunneltiin
kuunneltu kirjoitti:
Sillon tuli Travolta sun muut.
Me kuunneltiin 70-luvulla ZZ Toppia, Blondie'ta, David Bowiea, Hurriganesia, Janis Joplinia, Velvet Undergroundia.
Et jotain tällasia vois ehkä soittaa. Niin, ja Elvis oli monien suosikki myös, kuoli 16.7.1977.
Stadissa ei käyty lavatansseissa, eikä soiteltu hanuria. Lapsikuoron tilaamista paikalle en suosittele ellei kyseessä oo erityisen lapsirakas yksilö.
Meinaan vaan kun viime kesänä joku täällä täytti 50 vee ja sille ehdotettiin tota lapsikuoroa.
Itse en viime kesän 50-vuotisjuhliani mitenkään erityisemmin viettäny, pari frendii tuli kylään ja toi kukkia ja toisena päivänä pari sukulaista tuli ja anto mulle tulostimen mikä oli kiva juttuja.
Mut tulihan sitä toisaalta viikko ennen varsinaisia päiviä juhlittua putkeen et tavallaan pieleen meni, mut vähän välii.
sunnuntaina viiskymppiset. Tytär salaperäisenä jotain järjestää ja minä olen autuaan tietämätön tästä tohinasta. Kavereita, yhdessäoloa, juotavaa syötävää. Tilaa sinä isällesi teatterista esiintyjä. Esittämään esimerkiksi Suhina-Lempiä. Teatterista osaavat neuvoa oikean ihmisen tiedot, jos ei ole puskaradio kulkenut. Minä olen käyttänyt Harjavaltalaista esiintyjää. Maksaa pikkuisen toista sataa ja on hyvä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073