Poikani on 34v.Omaa elämää ei ole.Riippuu meissä,kuin kivi.Masentunut,syö lääkkeitä.Päivittäin saa kuulla olevansa,vittumainen akka.Todettu hahmotushäiriö.Ei pääse töihin,vaikka on merkonomi.Rahankäyttö on holtitonta.Vetelys syö,syö ja nukkuu.Avuton aatu on.Kyllä olen epäonnistunut kasvatuksessa.
En jaksa enää
6
745
Vastaukset
- toisen elämää
..olkoonkin kyseessä oma poikasi. Hän on aikuinen, omansa, etkä voi muuttaa häntä. Jokaisella ihmisellä on omat polkunsa; tämä näyttää olevan hänen. Tunnet avuttomuutta, mutta muista: Syy ei ole sinun!
- syytä.
Syy ei sinun ole missään tapauksessa. Onko hänellä yhtään ystäviä?
- v-mäinen äiti
Pojallani on yksi hyvä ystävä.Valittaa minulle,kun ei ole tyttöystävää.Ei kukaan tule kotoa hakemaan.Kauhulla ajatellaan aikaa,kun meitä ei ole.Poika tulee perimään paljon.Ei osaa pitää puoliaan.Huono,huono äiti.Pojaltani puuttuu siivet,millä lentää.Itkettää,itkettää.Kaikkeni olen tehnyt.
- kun olet
..parhaasi tehnyt: kukaan ei vaadi, eikä voi vaatia, enempää. Älä murehdi pojastasi, hän ottaa vastuun, ja kantaa sen tavallaan, kun on pakko
- .............
Niin on pakko opetella vastuuta kun ei enään ole täysi jääkaappi valmiina.
- noinkin päin
itse tunnen, että olen ajautumassa poikasi tilanteeseen, jollen kohta ryhdy käymään lääkärillä. Pelkään kaikkea, joka päivä tuntuu valuvan syvemmälle.
Tuntuu, että teillä on keskusteluyhteys tiltannut. Kokeile keskustella ihan mistä tahansa roskasta poikasi kanssa niin, ettei se teidän ainoa puhe ole sitä, että sinä sanot ryhdistäydy ja poikasi vastaa jollain herjalla, koska kokee sanomasi vittuiluksi.
Ja kokeile sanoa ihan suoraan, mitä ajattelet. Siis ei tiuskien tai mollaten vaan niin kuin todeten, esim. että itsestäsi tuntuu pahalta, että oletko huono äiti, kun hänellä menee niin huonosti. Ehkä siitä pääsisitte eteenpäin. Ehkä poikasi jostain syystä vaan kokee, ettet sinä tue häntä, kun hänellä on paha olo tms. Ja saattaapi olla, että hänen vetelyytensä vituttaa häntä itseäänkin, eikä hän keksi ulospääsyä jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481