Poliisimurhat suomessa

asdeuu

Kuka muistaa mitä poliisimurhia suomessa on tapahtunut? Itse en muista kuin Kalajoen yliajon ja Christenssenin tapauksen

12

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka millä mitalla

Kävin eilen helsingin rikosnäyttelyssä ja siellä oli mielenkiintoista juttua näistäkin.

Sodan jälkeen suomessa on otettu hengiltä n. 120 poliisia ja jokainen on tuomittu myös tietääkseni murhasta. Viisaammat korjatkoon.

• naanobaano

Mä selkeytän tekstiäs sen verran että tuossa 120 on ainoastaan virantoimituksessa lahdatut, jos vapaa-ajan pommi iskut sun muut laskettais mukaan luku olisi aivan eri luokkaa.

• muistaako muut
        naanobaano kirjoitti:

Mä selkeytän tekstiäs sen verran että tuossa 120 on ainoastaan virantoimituksessa lahdatut, jos vapaa-ajan pommi iskut sun muut laskettais mukaan luku olisi aivan eri luokkaa.

murhasi poliisin joka tuli pidättämään häntä ryöstöstä. Jotain tällaista muistelen

• ...että 1990-luvun alussa poliisipartio meni kotihälytystehtävälle ja talon isäntä ampui haulikolla oven läpi tappaen toisen poliisin.

• nix nax

j.ellroyn osakkeet laskivat moiseen typerään keskusteluun osallistumisesta.

• nix nax kirjoitti:

j.ellroyn osakkeet laskivat moiseen typerään keskusteluun osallistumisesta.

...minä kun osallistun toisinaan keskusteluun kuin keskusteluun.

• aikatapaus

neljällä oli myös tuhdit aseet......

• Nimetön

edes poliisi voi pitää Christenssenin ja nuoren rattijuopon tekosia saman arvoisina?

• LIBI

Uusimmassa Alibissa kattava paketti näistä jutuista
        Kannattaa lukea

• tekijäpommi

Sillä väliä vaikka kaikki olis m

• kiittivaan

joten voisiko joku referoida ?

• kertokaa
        kiittivaan kirjoitti:

joten voisiko joku referoida ?

ihme kun ei saa tähänkään vastausta täällä.

Oliko siinä Pihtiputaan tapauksessa mukana tosi nuori poika (joka on nyt muusikko) ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe