Kuka muistaa mitä poliisimurhia suomessa on tapahtunut? Itse en muista kuin Kalajoen yliajon ja Christenssenin tapauksen
Poliisimurhat suomessa
12
1827
Vastaukset
- vaikka millä mitalla
Kävin eilen helsingin rikosnäyttelyssä ja siellä oli mielenkiintoista juttua näistäkin.
Sodan jälkeen suomessa on otettu hengiltä n. 120 poliisia ja jokainen on tuomittu myös tietääkseni murhasta. Viisaammat korjatkoon.- naanobaano
Mä selkeytän tekstiäs sen verran että tuossa 120 on ainoastaan virantoimituksessa lahdatut, jos vapaa-ajan pommi iskut sun muut laskettais mukaan luku olisi aivan eri luokkaa.
- muistaako muut
naanobaano kirjoitti:
Mä selkeytän tekstiäs sen verran että tuossa 120 on ainoastaan virantoimituksessa lahdatut, jos vapaa-ajan pommi iskut sun muut laskettais mukaan luku olisi aivan eri luokkaa.
murhasi poliisin joka tuli pidättämään häntä ryöstöstä. Jotain tällaista muistelen
...että 1990-luvun alussa poliisipartio meni kotihälytystehtävälle ja talon isäntä ampui haulikolla oven läpi tappaen toisen poliisin.
- nix nax
j.ellroyn osakkeet laskivat moiseen typerään keskusteluun osallistumisesta.
nix nax kirjoitti:
j.ellroyn osakkeet laskivat moiseen typerään keskusteluun osallistumisesta.
...minä kun osallistun toisinaan keskusteluun kuin keskusteluun.
- aikatapaus
neljällä oli myös tuhdit aseet......
- Nimetön
edes poliisi voi pitää Christenssenin ja nuoren rattijuopon tekosia saman arvoisina?
- LIBI
Uusimmassa Alibissa kattava paketti näistä jutuista
Kannattaa lukea
- tekijäpommi
Sillä väliä vaikka kaikki olis m
- kiittivaan
joten voisiko joku referoida ?
- kertokaa
kiittivaan kirjoitti:
joten voisiko joku referoida ?
ihme kun ei saa tähänkään vastausta täällä.
Oliko siinä Pihtiputaan tapauksessa mukana tosi nuori poika (joka on nyt muusikko) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057