Apua tarttisin, kun itselläni on 12 alkiota jyväskylässä ja oon muuttanu tänne pääkaupunkiseudulle kyselin tuota alkioiden siirtämis mahdollisuutta, niin mikä on se paikka helsingissä joka tekee alkionsiirrot/pakastukset. Siis JULKISELLA sektorilla???
Kiitti jos viittit valottaa asiaa.
missä ivf:t tehdään
6
715
Vastaukset
- minä vaan.
ainakin naistenklinikka (helsinki) ja jorvi (espoo) nää kaksi ainkin tekevät.
- ??...
Aikoinaan minut jorvista lähetettiin naistenklinikalle kun siellä loppui tietotaito kun ivf:ää ruvettiin suunnittelemaan. Ja onko naistenklinikalla tarvittava laboratorio alkioiden hedelmöitykseen/ pakastukseen?
- olla
??... kirjoitti:
Aikoinaan minut jorvista lähetettiin naistenklinikalle kun siellä loppui tietotaito kun ivf:ää ruvettiin suunnittelemaan. Ja onko naistenklinikalla tarvittava laboratorio alkioiden hedelmöitykseen/ pakastukseen?
mut varaudu siihen et nkl on todella hidas laitos !! ihmettelempä jos sitä kautta kukaan on koskaan saanut apua raskautumiseen.
- kylläkin
olla kirjoitti:
mut varaudu siihen et nkl on todella hidas laitos !! ihmettelempä jos sitä kautta kukaan on koskaan saanut apua raskautumiseen.
mutta ainakin minä raskauduin naistenklinikalla tehdystä 1.IVF hoidosta joka tosin meni kesken.
Jonot on tosiaan pitkät mutta hoito pääsääntöisesti tosi hyvää ja lääkärit mukavia. - alkup. kirjottaja
kylläkin kirjoitti:
mutta ainakin minä raskauduin naistenklinikalla tehdystä 1.IVF hoidosta joka tosin meni kesken.
Jonot on tosiaan pitkät mutta hoito pääsääntöisesti tosi hyvää ja lääkärit mukavia.joo olen tosiaan kertaalleen ollut VUODEN jonossa naikkarille. inssi tehtiin siellä ja sitten muutin keskisuomeen pariks vuodeks.. keski suomessa ei ole lainkaan jonoa hoitoihin!! Olin ihan ihmeissäni siitä!
- Naistenklinikalla
Meilahdessa tehdään ivf:ää julkisella puolella pääkaupunkiseudulla. Tiedän tämän, koska espoolaisena jonotan nkl:lle ivf:iin. Jono on noin 8kk jonohoitajan mukaan. Ensikäynnille juttelemaan pääsee alle puolessa vuodessa, mutta itse hoidon alkua joutuu odottelemaan yhteensä n 8kk saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022