Sionin

LEHTIKATSAUS

- Tämän viikon Päivämies asettaa rehellisesti valtakunnan armoneuvot Raamatun rinnalle:
"Nopeasti muuttuvan maailman keskellä on turvallista elää Jumalan katoamattoman sanan perustuksella ja hänen armovaltakuntansa hoidossa."

-Viime viikon Päivämiehen perhepeilissä "Jos Taivaan Isä antaa" kirjoittaja kertoo ja hengellistää mukavasti asioita:
"Lapset ovat pohtineet, mistä vauva on äidin mahaan tullut ja kuinka he itse tulivat äidin vatsasta. Olen vastannut, että taivaan Isä antaa sinne vauvan alun, ja sitten kun se on kasvanut riittävästi, se syntyy."

- loppupuolella kirjoittaja toteaa maailmallisesta musiikista raikkaasti:
"Eräs perjantaipäivä ruuhkaisessa marketissa tein lasten kanssa ruokaostoksia. Kaupassa kuului kaiuttimista musiikkia, johon 4-vuotias totesi oikein kirkkaalla lapsen äänellä: ”Hyi täällä kuuluu aivan höpöhöpö-musiikkia. Minun lempilaulut on ainakin Siionin laulut!” Ihmiset vilkuilivat meihin päin hieman hymyillen. Äitiä ei ensimmäisenä hymyilyttänyt, vaan hän kurvasi seuraavaan hyllyväliin nolona ostoksia jatkamaan. Mutta miksi tuosta tarvitsisi nolostua? Miten avoimen rehellisesti lapsi sanoi musiikin olevan uskovaisille sopimatonta."

0

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
        Maailman menoa
        329
        6257
      2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
        Ikävä
        48
        3716
      3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
        Maailman menoa
        151
        2898
      4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
        Maailman menoa
        227
        2200
      5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
        Maailman menoa
        107
        1763
      6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
        Ikävä
        73
        1306
      7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
        Ikävä
        83
        1112
      8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
        Sinkut
        145
        993
      9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
        Suomalaiset julkkikset
        10
        968
      10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
        Tv-sarjat
        11
        924
      Aihe