heippa!
Jos joku viisas osaa vastata mun kysymykseen ni ois tosi kiva..=) Elikkäs,mulla oli tänään siis viimenen lääkärineuvola viikkoja nyt 35 5, kohdunsuu on edelleen tiukasti kiinni mutta kohdunkaula on lyhentynyt 3cm--->1,5cm,eli tarkottaako toi nyt sitä että vauva ois jo laskeutunu vai mitä se oikeestaan tarkottaa?ku nyt oli taas joku sijainen joka on ihan normaali päivystävä lääkäri ni tuntu ettei se oikein osannu vastata yhtään mihinkään..:( sama kun kysyin että osaisko se antaa minkään näköistä painoarviota ni totes vaan että siinä pitää olla jo erikoiskoulutettu kätilö että sellasen voi antaa,kyllä mun mielestä monelle on ihan normaali lääkäri sellasen antanu,pikkasen siis ketuttaa!Mutta ois kiva jos joku osais tohon kysymykseen vastata..:D
Viimenen lääkärineuvola
1
481
Vastaukset
- tellu80
lyhentyminen välttämättä tarkoita yhtään mitään. Siis tarkoitan ettei se merkitse aina ennenaikaista synnytystä tai laskeutumista. Sulla on LA lähellä ja harjoitussupparit on alkanut valmistelemaan kohtua koitokseen. Tietenkin jos supistelee kovasti niin kannattaa olla levossa ettei syntyisi vielä muutemaan viikkoon.
En minäkään saanut esikoisesta painoarviota normaalissa neuvolalääkärissä. Luulen että se tehdään ultraamalla jos on tarvista tutkia mahtuuko vauva syntymäään alakautta tai tutkitaan onko lapsi tarpeeksi iso syntymään yms tilanteissa.Jos joku lääkäri heittää painoarvion vatsaa kokeilemalla niin aika epätarkkaahan se on. Niin mulle kerrottiin kun yritin kanssa kysellä painoarviota. Vastaus taisi olla vaan että "ihan keskivertoisen kokoinen tuntuu olevan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837