hautajaisiin

niin että

saako olla minkälainen vyö? ja jos vyö olisi valkoinen ja vyö olisi selvästi näkyvillä? onko suositeltavaa?

4

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älsjtrklå

Perse paljaanahan sun on juostava ja kengät on oltava vihreet...On sullakin ongelmat, kai ne riittää kun on siistit vaatteet...olihan anne nicole smith miehensä hautajaisissa hääpuvussaan

• hautajais"varis"

Hautajaisissa on suositeltava täysmusta asu. Mikäli naisvieras on valinnut hameen tai leningin, niin sukkahousujenkin tulisi olla mustat. Vaikka olisi kuinka kesä. Näin sanoo etiketti.

Periaatteessa tämä on se sääntö, eli mustaa päälle. Valkoinen vyö paistaisi aika ikävästi silmään. Minä sinuna en laittaisi.

Joskus näkee sellaista, että kaukaiset sukulaiset saattavat esiintyä hautajaisissa harmaassa tms. hillityssä värissä. Musta on kuitenkin varmin valinta ja etiketin mukainen.

• lapsenlapsi...

Rakas mummuni nukkui pois pari vuotta sitten, minulla oli hautajausissa tumman kaakaon väriset liituraita housut ja samanlainen pleiseri. musta t-paita ja ruskeaqt kengät ja laukku.
        Kesällä isomummuni meni, niihin hautajaisiin pikeuduin mustiin housuihin ja mustaan t-paitaa, vaaleanpunaiseen mokka jakkuun, vaaleanpunaisiin kenkiin ja laukkuun..

Vaatteita jotka ovat minun näköisiä, ja minä siellä olin hyvästejä rakkaille jättämässä. Molemmat mummut aina käskivät olla oma itsensä ja rohkaisivat omaan persoonaan.. Iso mummu oli myös tarkka hyvästä käytöksestä...
        Näin meillä ja saman lailla menisin nytkin jos uudestaan pitäisi mennä.

• ..........

Mulla tuli mieleen tästä valkoisesta näkyvillä olevasta vyöstä semmoinen vyötärölle laitettava nyt muotia oleva vyö. Muista ettet mene hautajaisiin esittelemään itseäsi joten jos kaapistasi löytyy kokomustaa joka ei ehkä ole niin trendikästä niin valitse mielummin se... mikset jättäisi vyötä pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe