Kyselisin sellaista, että kun en pääse ensimmäisen viikon aikana jolloin opetus yliopistolla alkaa vielä aloittamaan opiskeluja ( olen ulkomailla), niin mistä jään paitsi?Ala on kasvtustiede. Olen ymmärtänyt, että siellä on sillä välin kun olen poissa lähinnä orietoitumisopintoja, pitävät sisällään ilmeisesti lujärjestysten laatimista ym. muuta yliopisto opiskeluun liittyvää. Lisäksi sillä välin on tietotekniikasta jonlkinlainen peruskurssi, joka suositeltiin käytäväksi, mutta en siihenkään siis pääse. Omaan normaalit kohtalaiset atk-taidot, pärjäänkö vaikken kurssille pääsekään? Eli jos selvitän itselleni asiat jotka yliopistolla käydään poissaollessani läpi, niin onko poissaoloaalani sen suurempaa merkitystä?
orientoitumisjakso
3
764
Vastaukset
- hätää.
Pärjäät kyllä, kun otat palattuasi omatoimisesti asioista selvää. Sinulta jää tietysti paljon "ylimääräisiä" vinkkejä kuulematta, mutta ne selviävät viimeistään kantapään kautta. Noilla tietotekniikan perusteilla varmistetaan, ettei ihan tumpeloita ole paikalla, ja kurssit ovat yleensä tosiaan aapeesee-tasoa.
Yst. huom.: ethän kuitenkaan aio jättää väliin kielenhuoltoa? ;)- hippuli
Kiireessä kun kirjoittelee, eikä jaksa oikolukea ennen viestin lähettämistä, niin siellä voi lukea mitä tahansa...
Mutta kiitos viestistä kuitenkin!! - bask
hippuli kirjoitti:
Kiireessä kun kirjoittelee, eikä jaksa oikolukea ennen viestin lähettämistä, niin siellä voi lukea mitä tahansa...
Mutta kiitos viestistä kuitenkin!!Voi olla, että tuolla orientoitumisjaksolla opetetaan käyttämään jotain tiettyä ohjelmistoa, jota vaaditaan jatkossa esim. tentteihin ilmoittautuessa tms. Kannattaa kysyä näistä "pakollisista" kansliasta tms. heti, kun aloitat opiskelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060