eli haluisin saada n.5 kiloa lisää, ku housutki on alkanu löpöttämään!:(miten ootte saanut kiloja lisää?oon syönyt omasta mielestä aika paljon, ja nyt oon lisänny myös enemmän pullaa ja jäätelöä ja tosi paljon rasvasta juustoa, ku tuntuu ettei muuten auta..haluisin kuitenki myös vähän liikkua, mut en oikeestaan muuta ku käyn kävelyllä pari krt/vko, ja vatsalihaksia koton..en haluis et kaikki kertyy vatsaan..
parantuneet-miten saitte kiloja lisää?
3
601
Vastaukset
- Mad.onna
Kiloja saat lisä syömällä yli kulutuksesi.
Liikunnan harrastaminen on siinä mielessä hyvä idea, että sen myötä lihaksesi vahvistuvat, mikä tekee vartalosta muodokkaamman ja kovemman.
Siihen kerääntyykö rasva vatsaan vai jonnekkin muualle on valitettavasti mahdotonta vaikuttaa. Se on perinnollistä.
Vatsalihaksia on hyvä vahvistaa, mutta niiden tekeminen ei estä rasvan kertymistä vatsan seudulle millään lailla.- suvizu
oisko muita saman kokeneita?
- flow,.,.,
suvizu kirjoitti:
oisko muita saman kokeneita?
kuten tuolla jossain jo aikasemminki sanoin ni olen onnellinen koska mulla parantuminen tapahtu ns. ulkoisista ärsykkeistä kun muutin ulkomaille. Siellä vuodessa tuli n 6kg lisää ihan ns. normiruuilla ihan vaan sen takia että ruokailutavat oli niin eri kun meillä suomessa.
Mutta ite ku en koskaan siitä liikunnan huumasta oo päässy eroon(mikä ihan hyvä toisaalta) ni liikuin sillon painonnousuaikana ihan hirveesti. Eli ei todellakaan kannata ottaa sitä lihomisprojektia sellasen syömiskautena vaan ihan samanlaisena elämänmuutoksena ku laihdutuskuuritkin. Terveellisesti syömälläkin voi lihoa. Oon ylpeä siitä että oon ymmärtänyt vihdoin että tervveelinen ruokavalio ei oo yhtäkuin mun ana-aikojen ruokani, todellakaan. Hyvää perusruokaa ja PALJON ja kohtuullisesti liikuntaa. Varsinkin lihaskuntoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701