miksi meitä rapuja hävetään ja vihataan mitäs meissä muka on erikoista muutakun yritämme olla normaaleja vastatkaa kysymykseeni pian haluan nimittäin olla normaali.
T:^^rampsu^^
vihattavat ravut
1
1250
Vastaukset 1
- Rapu ukkeli vm81
Meidänhän ei missään tapauksessa tarvitse olla, EIKÄ yrittää olla yhtikäs mitään muuta kun sitä mitä olemme.
Eikä meissä ole sen kummemmin mitään erikoistakaan kun missään muussakaan merkin edustajassa.
ÄLÄKÄ USKO MITÄÄN miten rapuja yleistetään,koska se on vaan sitä yleistystä.
Ja jos ravuista ollaan niin ällöttävän katkeria tai joku tuntee älytöntä alemmuuden tunnetta siitä mitä rapu taas meni tekemään,niin eipä sitä kannataisi edes alkaa sen enempää ajattelemaan.
Itsekkin olen täysin epätyypillinen rapu.
Kunnioita iteseäsi että olet juuri sellainen kuin olet, niin teen minäkin.
Joten eiköhän jokainen meistä ole vaan se oman tiensä kulkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680