että ikävöin sua.
harmi ku kaikki loppu niin lyhyeen.
voi kunpa oisin tienny miten asiat todellisuudessa oli,kaikki vois olla nyt toisin.tai sit ei,turha jossitella.
olin niin takertunut menneeseen,vaikka kaikki tosiasiat puhuivat sitä vastaan,paha virhe!
hitto!se itseasiassa melkeinpä kerto sen mulle,
kirottu väliseinä!
vaikka kyllä mä tiesin,en vain aluksi uskonut.(hän ymmärtänee miksi,melkoisia muutoksia,eikö?)
(niin,ja en muuten oo,hah!)
tähän tuli nyt kaikenlaista roskaa,ei mulla oikeesti ollu muuta asiaa kun toi ikävä.
nyt mulla on sopiva määrä jäitä hatussa,ei turhia odotuksia.
hyvää viikonloppua.
ajattelin tulla
5
1675
Vastaukset
- et..
muuten oo??
- se oli vain
vastaus erään tuttavan haukkuihin :)
ei tainnut olla sinulle tämä viesti.
kirjoitin tarkoituksella hieman vaikeaselkoisen viestin,toivoen oikea ihminen tunnistaisi.
mutta nyt tarkemmin ajatellen,eihän tuosta tunnista itseään kuin se tuttava,jos hänkään.
ihan tyhjä viesti,ei mitään merkityksellistä sisältöä.
- nyt ihmetyttää
Hassua kyllä, lähes joka sana sopisi erääseen ihmiseen menneisyydessäni! Tai sitten se on mielikuvitukseni joka toivoo ja yhdistelee asioita (väärin). Tuskinpa minua kaipaisi...
Kerrohan oletko mies vai nainen?- ^^.
noin 2-3 vuoden takaa.
- ei ihmetytä enää
^^. kirjoitti:
noin 2-3 vuoden takaa.
Voi kurjuuksien kurjuus :( Vuosia pitäis olla takana enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482