Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, kun kävelet kadulla, istut baarissa/kahvilassa tai junassa, että muut ihmiset puhuvat sinun asioistasi, omituisuuksistasi ja elämästäsi. Mulla on usein tämmönen tunne ku tuolla ulkona liikun, johtuneeko sitten siitä, että lapsena olin aika paljon valokeilassa harrastusteni vuoksi.
Mä mietin netissäkin joskus, että paljastunko kirjoitukseni perusteella, vaikka käytänkin nimimerkkiä.
Tuntuu. että ihmiset puhuu mun asioista
6
549
Vastaukset
- 2x ikäsi
Koen vieläkin noita tuntemuksia, mutta katson ne samantekeviksi.
Olisi hyvä jos tiedostaisit maailman missä mennään. Nimittäin.
Ehkä 10v. sitten minulle selkeni tunne-elämän kollektiivinen luonne.
Meinaa, että ihmiset vaistoavat tunnetilasi. myös sen mitä olet ajatellut tai tehnyt.
Pitää elää eettisesti ja moraalisesti ehjää elämää. Kannattaa muuten.
Se tuo tasapainoa tunne-elämään.
En kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön. Olen vapaa, itseoppinut jätkä.
Toiset ihmiset ovat herkempiä; jotkut sanoo skitsompia kuin muut.
Näiden syntymässä saatujen pahvien mukaan joudutaan kuitenkin pelailemaan elämämme loppuun. - jonkun ammattilaisen
kanssa asioista, eräänlaisia harhoja/OCD-tuntemuksia nuokin ovat.
- kehtaatkin
jakomieli taudin diagnoosihan se kaikkia auttaa, varsinki tuossa iässä.
- tähän mennessä
kehtaatkin kirjoitti:
jakomieli taudin diagnoosihan se kaikkia auttaa, varsinki tuossa iässä.
maininnut sairautta nim. jakomieli (oikeammin skitsofrenia!).
Etkö tiedä mikä on OCD?!
- olisihan se pitäny arvata :(
Minä muuten tunnistin sinut, olit eilen yhtä aikaa bussissa kun juteltiin kavereiden kanssa sinun rahan käytöstäsi...
- kokemusta on_
Sinun kannattaisi koittaa muuttaa ajatteluasi, sillä nuo ovat puhkeavan psykoosin ensioireita. En nyt tarkoita että sinulle puhkeaisi psykoosi, mutta samoja oireita on. Koita löytää elämässäsi muita mielenkiinnon kohteita ja ohjelmoida ajatteluasi niin ettet enää kuvittele noin. Kukaan ei sinusta puhu, ymmärrät se kun oikein asiaa mietit. Kuvitteletko muuten olevasi jotenkin erityinen ihminen jota muut sen takia seuraavat tai kuuntelevat? Tämä on yksi merkki psykoosin alusta.
Sinun tulisi ymmärtää että voit vaikuttaa ajatteluusi kun ymmärrät että ajattelu menee vainoharhan rajalle ja muuttaa ajattelumallejasi ennen kuin mitään tapahtuu.
Puhkeava psykoosi sotkee yleensä pään kuukausiksi tai jopa vuodeksi ja lääkitys pahentaa edelleen oireita alussa. Parempi jos psykoosiin ajautumisen voi välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435