Kouluarvosanat paremmiksi! Äkkiä!

juputtelija

Tarvitsisin nyt äkkiä koodin, millä saisin lapsen kouluarvosanat paremmiksi nyt heti. Äkkiä apua!

8

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simgirl

minkäköhän takia minun simeilläni on aiona kympin todistus? Laitat ne vain tekemään läksyjä, ja vanhemman tarvittaessa auttamaan.

• juputtelija

Olen adoptoinut tytön, jolla on on kouluarvosana valmiiksi vitonen. Koska tyttö tuodaan perheeseen aina kello 10, hän ei siis pääse sinä päivänä kouluun. Niinpä sossu hakee tytön heti samana päivänä pois! Eli tyttö ei ikinä pääse asumaan mihinkään perheeseen, jos en voi jollain koodilla nostaa hänen kouluarvosanaansa! Joten voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa sen koodin!?

• Minniel
        juputtelija kirjoitti:

Olen adoptoinut tytön, jolla on on kouluarvosana valmiiksi vitonen. Koska tyttö tuodaan perheeseen aina kello 10, hän ei siis pääse sinä päivänä kouluun. Niinpä sossu hakee tytön heti samana päivänä pois! Eli tyttö ei ikinä pääse asumaan mihinkään perheeseen, jos en voi jollain koodilla nostaa hänen kouluarvosanaansa! Joten voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa sen koodin!?

Eihän sossu voi sitä vielä vitosesta viedä. Kun muksu tuodaan klo 10, ja sen arvosana on vitonen, niin eikös siitä vasta tule ilmoitus, että sossu hakee jos ei paranna tapojansa. Minulla ainakin käy niin, sitten, kun seuraavana päivänä menee kouluun, se nousee kutoseen ja sillein.

• juputtelija
        Minniel kirjoitti:

Eihän sossu voi sitä vielä vitosesta viedä. Kun muksu tuodaan klo 10, ja sen arvosana on vitonen, niin eikös siitä vasta tule ilmoitus, että sossu hakee jos ei paranna tapojansa. Minulla ainakin käy niin, sitten, kun seuraavana päivänä menee kouluun, se nousee kutoseen ja sillein.

...se laskee samantien neloseen ja sit se tullaan hakemaan pois. Voisitteks te nyt jo kertoa sen koodin?!

• minä itse
        juputtelija kirjoitti:

...se laskee samantien neloseen ja sit se tullaan hakemaan pois. Voisitteks te nyt jo kertoa sen koodin?!

Mun tietääkseni siihen ei edes oo koodia.Mutta jos on niin ei.Ja mullakin käy noin että se on viitonen muitta sitte tulee se ilmotus että jos ei arvosana parane niin sosiaalitantta tuleehakeen sen.Sitte meen seuraavana päivänä kouluun ja teen aspirationlevel 99 Niin arvosana nousee vähän koulusssa!

• menley
        juputtelija kirjoitti:

Jos lapsi on huostaanotettu aikaisemmin huonon kouluarvosanan takia, se voi olla 5 !
        Ratkaisu tähän on että kun lapsi tuodaan klo 10 niin viet sen välittömästi autolla itse kouluun! Se hiukan myöhästyy, mutta näin vältytään sosiaalitantalta.

• äippä-79
        juputtelija kirjoitti:

Kun la ja su ei oo koulua ja sitten ma pääsee kouluun normaalisti.
        En tiiä...
        Tälleen blondin aivoilla aateltuna.

• menley
        äippä-79 kirjoitti:

Kun la ja su ei oo koulua ja sitten ma pääsee kouluun normaalisti.
        En tiiä...
        Tälleen blondin aivoilla aateltuna.

Äippä on ihan oikeassa, se on varmaan helpoin vaihtoehto! Mutta voi sillä autollakin viedä kouluun. (kokemusta on)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe