mulla todettiin myooma eli hyvän laatuinen kasvain kohdun takana.
Ollut kipuja, aika koviakin, ja vihdoin monien tutkimusten jälkeen löytyi.
Vauva voi hyvin ja sille ei pitäisi aiheutua harmia tästä, mulle lähinnä kipua.
Haluaisin tiedustella onko täällä kellään ollut vastaavaa, miten meni/oliko tukalat paikat ym..
Kohdun kasvaessa itse kasvainkin siis kasvaa ja ehkä kävelystä esim hankalaa ja saattaa aiheuttaa supistuksia.
Nyt olen 21.viikolla.
Kertokaa siis " kokemuksistanne".
Kiitos kaikille..
myooma
3
505
Vastaukset
- kohtalotoveri**
Minulta löydettiin kans myooma viime syksynä kohdun takaa. Lääkäri ei leikannut sitä pois, sanoi että se saattaisi vuotaa sisälle vaatisi tarkempaa seurantaa... ja kun on harmiton niin sai jäädä sinne..
Mietin onko se syyllinen näihin kuukautiskipuihin ???? Runsaaseen vuotoon ?
Nyt raskaana viikolla 12 ja kipuja on masussa..
en tiedä mistä se johtuu.. ? UÄ oli kunnossa.
Samassa veneessä ollaan ?- on joo ja
nimenomaan siellä vasemmalla puolella masua mistä sitten löytyikin.
Painaa ilmeisesti vähän paksusuoltakin mikä ehkä selittänee painon tunteen välillä tai kuin olisi kivi..( vatsa myös toimii aika huonosti,olisiko tämä syynä vai kuuluu raskauteen muutenkin,miten siel?)
Olin just tokassa ultrassa jossa kasvain näkyikin myös, n 5cm.
sain neuvon ottaa yhteyttä välittömästi jos kipu yltyy.
Panadolia kotikonstina vaan, jopa kuulemma 6 tablettia voisi ottaa päivässä jos tarve.
Raskauden jälkeen katsotaan tilanne uudestaan tarviiko leikata ( jopa munasarja..nyyh) tai tosiaan voi itsestäänkin hävitä.
Pyöräily ja hikiliikunta ei ole tuntunut hyvältä nyt, joten paisun kai kamalax kun vaan kävely, ja sekin ei liian pitkä, on ok... - .........
on joo ja kirjoitti:
nimenomaan siellä vasemmalla puolella masua mistä sitten löytyikin.
Painaa ilmeisesti vähän paksusuoltakin mikä ehkä selittänee painon tunteen välillä tai kuin olisi kivi..( vatsa myös toimii aika huonosti,olisiko tämä syynä vai kuuluu raskauteen muutenkin,miten siel?)
Olin just tokassa ultrassa jossa kasvain näkyikin myös, n 5cm.
sain neuvon ottaa yhteyttä välittömästi jos kipu yltyy.
Panadolia kotikonstina vaan, jopa kuulemma 6 tablettia voisi ottaa päivässä jos tarve.
Raskauden jälkeen katsotaan tilanne uudestaan tarviiko leikata ( jopa munasarja..nyyh) tai tosiaan voi itsestäänkin hävitä.
Pyöräily ja hikiliikunta ei ole tuntunut hyvältä nyt, joten paisun kai kamalax kun vaan kävely, ja sekin ei liian pitkä, on ok...Töytyypä ottaa asiakseen puhua asiasta seuraavassa ultrassa. Olin juuri eilen np-ultrassa ja ei tullut asia edes mieleen...
No koitetaan kestää. Minäkin olen ottanut panadolia 1-2 tbl päivässä kun "särkee".
Tulee hirveän huono omatunto...
Lääkäri niin vakuutti ettei se haittaa raskatumista tai raskautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824