hei, olen 14 vuotias tyttö, ja olin ystäväni kanssa joulukuussa hotellissa, siellä tapahtui ihania ja hauskoja kommelluksia ja asioita...
suutenl kreikkalaisen ihanan tumma silmäisen, ruskea tukaisen pojan kanssa joka suuteli ihanasti, vei kätensä lantiolleni ja tahtoi myös enmmän, mutta en tiedä mikä minuun meni mutta työnsin hänet pois luotani.... hän lähti, koska työnsin pois....
kaduttaa niin kamalsti reuli puolivuotta olen itkenyt hänen peräänsä, emme osanneet samaa kieltä, eli emme ymmärtäneet mitä toinen yritti sanoa, emme asu samassa maassa, emme tiedä toistemme nimeä ja nyt en koskaan näe häntä ;(
ajatus, olisin voinut mennä sänkyyn ja tulla raskaaksi saa minut hymyilemään, haluan sitä poikaa, ikävöin sitä vauvaa jota ei ole ollutkaan olisin 1.10 onnellinen äiti jos olisin toiminut toisin kaduttaa, itkettää kun näen kun tutut hoitavat lapsiaan, vasta syntyneitä....
miten voisin lohduttaa itseäni?
ikävä johti minut polttamaan tupakkaa....
voisiko joku auttaa yrittää lohduttaa....
olen niin surullinen, jonku mielestä olen säälittävä kakara, mutta on monta mieltä olla asiasta....
miten voin elää itseni kanssa, kun tein niin???
kaduttaa
8
2501
Vastaukset
- Tämä on taatusti vitsi!!
Kuka terve 14-vuotias toivoisi tulevansa raskaaksi tuollaisilla perusteilla. Kiitä onneasi, että kaikki on nyt hyvin, todellakin hyvin. Saat nukkua yösi rauhallisesti, kun asiat ovat niin kuin niiden tuleekin olla eli et ole raskaana. Ainoa neuvo jonka voin sinulle antaa, jos tämä nimittäin ei ole vitsi niin mene koulun terkkarille ja puhu miltä sinusta tuntuu nimittäin se, että sinun ikäisesi toivoisi olevansa raskaana ja yhden illan vuoksi olet itkenyt reilun puolen vuoden kertoo kyllä jotain sinun psyykkisestä tilastasi.
- nuoria
Sinun tekstistä huomaa ettet ymmärrä nuoria. Ei nuorten tunneasiat ole aina järkeviä. Mutta se on normaalia!!!!!!!!
- Tiirikka
Ensinnäkin voin sanoa, että ymmärrän sinua, olen joskus kokenut saman... toiseksi voin sanoa että se helpottaa ajan kanssa, usko minua! Kun ikää tulee lisää ja elämääsi ilmestyy jotain parempaa... uusi ystävä, harrastus...poikaystävä, kaipaus tuohon kokemukseen lakkaa aivan itsestään... Ja tahdon vielä sanoa, että olet fiksu, kun et tehnyt sitä... Sellaiset seikkailut voit hyvin jättää odottamaan parempaa henkilöä. Ja että todennäköisempää on, että olisit saanut sukupuolitaudin (googleta vaikka klamydia, kondylooma tai hiv) kuin tullut raskaaksi. Ja muutenkin, usko pois, sinä haluat lapsellesi parempaa kuin nyt voit tarjota.
Hyvää alkavaa syksyä sinulle! Katso tarkasti ympärillesi! Ehkä se jokin uusi mielenkiintoinen (ja turvallisempi) asia on aivan lähellä! - ailahteluita
Luulenpa että rakastuit ennemminkin läheisyyteen ja huomioon minkä sait. Tosin nyt tunteet tuntuu mielestäsi aidolta rakkaudelta. Tämä on nyt sitä nuoruuden tunne myrskyä. Joku päivä sen tajuat ja olet onnellinen ettet tehnyt mitään sen enempää. Usko pois.
Olen itse kokenut jotain saman tyylistä nuorena. Nyt olen naimisissa , 26 v. ja 7 kk pojan äiti.
Tunnemyrskyt on todella voimakkaita mutta koita kestää. Älä vielä siirry seksi elämään. Jos joku poika sinusta todella välittää eihän sitä sinulta ole pyytämässä vielä vähään aikaan.- halusio vain
piippiippiip sua, tohon eräs tosi ruma sana. Sitten se olis jättänyt sun kuin koira pas*ansa, ja häipyny kuitenkin. Siinäpä sitten olisit,lomahuuman perillisen kanssa pyykkivuori/tuttipullonalkissa huutavavn kakaran kanssa,nuoruus pilalla hetken hurmion takia. Koulut käymättä jne. Sua olis sen jälkeen pidetty "VARMANA NAKKINA"> SILTÄ "SAA"
Kynnysmatto olisit ollut.
Käy terveydehoitajan luona juttelemassa ja hanki ihmeessä ehkäisyä, ettei susta trule teiniäitiä. Vaikutat niin sinisilmäiseltä ja lapselliselta.
- sen yhdenyön
jutusta olisit saanut lapsen lisäks hiv.n??
Olisitko ollut onnellinen lapsenm kanssa?
Kirjoituksen perusteella olet psyykkisesti vielä ihan lapsonen..Eikä naiset tule raskaaks joka kerta kun harrastaa sexiä ilman ehkäsyä..
Mitä jos oppisit olemaan ensin nainen, tai ainkin aikuinen.. - terapia
mun mielestä sun valinta oli ihan oikee kun työnsit sen jätkän pois.. se luultavasti halus vaan käyttää sua hyväkseen. ei se susta oikeesti välittäny vaan halus luultavimmin vaan seksiä. teit oikein jos oisin nyt raskaana niin varmaan ärsyttäis oikeesti tosi paljon ku et ees tutis koko hemmoo..
- nyt nyt tytteli
ajatuksen juoksussakin näyt olleen 14v tasoa.Eihän lapsia noin vaan tehdä ..ja pitää kasvaa ensin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025