Aina kun olen nähnyt teinitytön pikkuhousut, niin ne ovat olleet sisäpuolelta järkyttävän sotkuiset... Keltaista, harmaata ja vaikka minkä väristä sotkua ja tahraa täynnä.
Olenko sattunut näkemään pikkarit huonoon aikaan tai onko ympärilläni pyörivät tytöt jotenkin kummallisia, vai eivätkö tytöt osaa huolehtia hygieniastaan? Vai onko pillu vain yksinkertaisesti sellainen sotkupesä, että asialle ei voi mitään? Ni!
sotkuiset pikkuhousut
13
2886
Vastaukset
- _tyttö16_
Kuule oletko kuullut valkovuodosta? Sitä se on. Valkovuodosta ei pääse mihinkään ja sitä tulee päivittäin joka tytöltä, varsinkin kun kiihottuu. Kyse ei siis ole huonosta hygieniasta.
- partiopoika pat
Aika inhoja otuksia te tytöt :x
*pysyttelee kauempana* - partiopoika pat
Dude, ei kannata alkaa mulle avautumaan. Osaan 89 erilaista solmua.
- Sudenpentu S.I.S.S.I
partiopoika pat kirjoitti:
Dude, ei kannata alkaa mulle avautumaan. Osaan 89 erilaista solmua.
*reps*
Terv. - trägä
mut se on vaan niin katkera, kun sillanpäällä on miesystävä.
- Josefina.
Ei oo sun päätäs ainakaan järellä pilattu. :D Näköjään joo uus juttu tää valkovuoto sulle.
- trumpettiperseestä
ei sen päätä varmaan ole järjellä pilattu, mutta toisaalta se ei ole ilmeisesti pilannut omia alushousujaan - toisin kuin sinä, pieni sössöpöksyseni :D
- pöksyt vaihtamatta
trumpettiperseestä kirjoitti:
ei sen päätä varmaan ole järjellä pilattu, mutta toisaalta se ei ole ilmeisesti pilannut omia alushousujaan - toisin kuin sinä, pieni sössöpöksyseni :D
ja syytellä tyttöjä jos valittavat hajusta "ettekö ole kuulleet sissijuustosta"
- valkovuodosta
mutta eivätkö tytöt ole kuulleet pikkuhousunsuojista?
- todellakaan
Mä en käytä mitään suojia todellakaan. Äärettömän epäekologista ja vie rahaan. Housut voi vaihtaa ja pestä,mut ei kiitos mitään muoveja.
- ...
siis mielestäni valkovuodon takia ei pidetä mitään suojia, ellei se nyt ole kamalan runsasta.
Se että pitää jonkunlaista suojaa 24/7 ei tee kamalan hyvää pillullekkaan :D
kuukautisten aikana tietysti-.- mutta ei nyt valkovuodon takia.- käpy
Pojat voi toki kokeilla miten mukavaa on pitää jotain muovista alushousuissaan koko päivä..
Toki alushousujen on oltava ihonmyötäiset kuten tytöilläkin.
Hiivasieni infektion vaara siinä vain kasvaa kun ei ilma vaihdu ja kaikki muhii lämpimässä ja kosteassa, ilman suojaa sentään vähän tuulettuu..
Ja alushousuthan pitäisi vaihtaa joka päivä puhtaisiin, ei siinä niin likaiseksi mene että itseään tai muita haittaisi. - muumixD
käpy kirjoitti:
Pojat voi toki kokeilla miten mukavaa on pitää jotain muovista alushousuissaan koko päivä..
Toki alushousujen on oltava ihonmyötäiset kuten tytöilläkin.
Hiivasieni infektion vaara siinä vain kasvaa kun ei ilma vaihdu ja kaikki muhii lämpimässä ja kosteassa, ilman suojaa sentään vähän tuulettuu..
Ja alushousuthan pitäisi vaihtaa joka päivä puhtaisiin, ei siinä niin likaiseksi mene että itseään tai muita haittaisi.siis mä ainakin käytän pikkuhousun suojia.. ei ne niin paljon maksa, eikä niitä huomaa ollenkaan siellä housuissa... eikä ne hiostuta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136965Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074711L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa513962TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133334Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6782017Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2301401- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962