Me muualta tulleet sen tiedämme.
http://www.turunsanomat.fi/mielipiteet/?ts=1,3:1009:0:0,4:8:0:0:0;4:9:0:1:2007-08-03;4:139:0:0:0;4:140:0:0:0,104:9:476195,1:0:0:0:0:0:
Turku on hyvä kaupunki
5
533
Vastaukset
- tyytyväisiä
Asia on niin, että jos asiat ovat liian hyvin, sitä ei huuomaa. Suosittelen kaikkia Turkuun tyytymättömiä etsimään paremman paikan!
Maalla, ilman mitään palveluja, sianpaskan hajuisessa ilmassa viihtyy varmasti moni vanhojen rötisköjen ihailija!
Tervemenoa vaan. - Search//
Hyvä kaupunki on. Täällä olen syntynyt ja koko ikänit asunut. Sen verran olen Suomea ja maailmaa kiertänyt, että tiedän Turun olevan paras mahdollinen kaupunki elää ja yrittää.
- täällä vuoden asunut
Olen asunut monessa paikassa, pienemmässä ja suuremmassa, stadia myöten, joten vertailukohteita on, eikä pelkkiä mielikuvia.
Ihmettelen stadilaisia ja manselaisia kun jaksavat mmollata Turkua, kateutta se vaan taitaa olla.
Muutin tänne ihan ennakkoluulottomasti ja eipä ole tarvinnut katua. - Ei koskaan Turkulainen
Turusta oli jo ennen muuttoa tiedossa yksi tosi iso ongelma, miksi en aio tänne jäädä, jostai ei vaa voi luopua ja se o järvi. Lähellä oleva järvi ja kalliorannat. Ai joo ja maantieteellinen sijainti ei oo kovin hyvä verrattuna Tampereeree, Ouluu, Jkl:ää, lahtee tms.
Josta syystä olin erehtyt pitämään Turkua kesäkaupunkina, maantieteellistä sijainnnista johtuu myös lyhyehkö talvi. itä Suomessa oli tänäkin keväänä lunta iha ku talvel, ku tääl ois ehkä voinui jo ajaa kesärenkail, jos oikee muistan. Talvi-ihmisenä se ei miellytä. Sen sijaan motoristina miellyttää, mutta oman pärrän hankinta siintää tulevaisuudessa.
Sen sijaan Turku oli kuitenkin hakukohteista sijalla 2. Turku on kaunis ja maastoltaa, luonnoltaa, ja pinnanmuodoiltaa (kallioita siel tääl) oikein mukava paikka. Vanhat rakennukset kiehtovat. Aina paikasta tekee huonon ihmiset. Turun ihmeen suuret kahakat harva se päivä ei oo mukavaa kuultavaa tai luettavaa. Mutta niin kauan kun ei henkilökohtaisesti törmää tälläiseen, ni ei se niin haittaa. Kummasti olen siitäkoin kuullut kuinka mielellää joku palasi turkuu, kun oli aiemmin lähtenyt ja asunu muual jonnin aikaa. - ..........
Ei koskaan Turkulainen kirjoitti:
Turusta oli jo ennen muuttoa tiedossa yksi tosi iso ongelma, miksi en aio tänne jäädä, jostai ei vaa voi luopua ja se o järvi. Lähellä oleva järvi ja kalliorannat. Ai joo ja maantieteellinen sijainti ei oo kovin hyvä verrattuna Tampereeree, Ouluu, Jkl:ää, lahtee tms.
Josta syystä olin erehtyt pitämään Turkua kesäkaupunkina, maantieteellistä sijainnnista johtuu myös lyhyehkö talvi. itä Suomessa oli tänäkin keväänä lunta iha ku talvel, ku tääl ois ehkä voinui jo ajaa kesärenkail, jos oikee muistan. Talvi-ihmisenä se ei miellytä. Sen sijaan motoristina miellyttää, mutta oman pärrän hankinta siintää tulevaisuudessa.
Sen sijaan Turku oli kuitenkin hakukohteista sijalla 2. Turku on kaunis ja maastoltaa, luonnoltaa, ja pinnanmuodoiltaa (kallioita siel tääl) oikein mukava paikka. Vanhat rakennukset kiehtovat. Aina paikasta tekee huonon ihmiset. Turun ihmeen suuret kahakat harva se päivä ei oo mukavaa kuultavaa tai luettavaa. Mutta niin kauan kun ei henkilökohtaisesti törmää tälläiseen, ni ei se niin haittaa. Kummasti olen siitäkoin kuullut kuinka mielellää joku palasi turkuu, kun oli aiemmin lähtenyt ja asunu muual jonnin aikaa.Ai, ne onkin noita järvivammaisia landeja, jotka täällä aina valittaa.
Menkää opiskelemaan muualle, hus hus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817