Mulla on ollut pari viikkoa kova kipu,joka pahentunut nyt viime päivinä aivan sietämättömäksi.No,menin päivystykseen yksi ilta,koska pelkäsin umpisuolta(oireet oli samat)mutta siellä suhtauduttiin todella välinpitämättömästi,kuten muutenkin tk:ssa:(
sain flagyl ja kefexin kuurit ns.kohtutulehdukseen,joita olen syönyt 3pvää,mutta järkyttävä puristava tunne ja repivä kipu vatsassa ei hellitä.kipua on ihan alhaalla oikealla sekä rintojen alla heti kylkiluiden kohdalla...mikä tää on jos ei kohtutulehdus,tulehdusarvot oli vain vähän koholla...huh kun saa pelätä,saikkua ei saa,vaikka ei pääse kävelemään!!!!
kohtutulehdus vai mikä???
potilas....
1
459
Vastaukset
- mieleen
Voisiko olla sappikiviä? Eikös se kipu oireile sekä ylävatsalla, että säteilee vähän vaikka minne? Ja voi kuulema olla tosi kovaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760