Terve. Laitoin juuri vanhan S6 MY2006 audini kierrätykseen. Valitettavasti. Ts vaihdoin merkkiä, alla nyt ensimmäinen "mersu", Mercedes Benz S500 -07. Olen volvoon pettynyt. Ensin meni bensapumppu jo 15 tonnissa. Pari tonnia myöhemmin koiran luu jouduttiin vaihtamaan vasemmalta. Jarrupalat vinkuivat vesisateella. Kangasverhoilu on laadutonta:ihmeellistä nukkaa jää penkkiin persauksen kohdalle pellavahousuista. Se oli viimeinen niitti - ja audi. Mercedeksessäni EI mitään vikaa 4kk käytön jälkeen.
Vaihdoin Audin Mercedekseen
6
1660
Vastaukset
- käytävillä
vastaan Napoleonia tai Elvistä. Jos on niin olet oikeassa paikassa.
- toimintaa
"Toimitusjohtaja" vaihtoi Audin mutta Volvoon on pettynyt... Vähän edes tarkkuttaa lisää, kun pastetat niitä viestejäsi Volvo-palstalta!
- v6power
taitaa ollakkin kiia kun noin sekavia kirjotat!!
- toimintamies
v6power kirjoitti:
taitaa ollakkin kiia kun noin sekavia kirjotat!!
kiiallahan minä.
- jo on vahva auto,
kun neljään kuukauteen ole vikoja ollut!
Ja merssu vielä. - Vaihdan...
...meinaan Audissani vaihdetta joka päivä monta kertaa. Enkä välitä vaikka Mese ja Bemukuskit yrittää kuinka pullistella.
Esim MB huoltohinnoilla saisi melkein ostettua jo hyvän uuden auton...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862