Mitä tehdä? Toinen kissoista ei tule toimeen kenenkään kanssa, ei muiden eläinten (koiria, hamsteri) eikä vieraiden ihmisten, hyväksyy vain perheenjäsenet ja niille kylläkin tosi ihmisrakas.
Ei enää jaksa tätä jatkuvaa tappeluun haastamista ja ravausta ympäri kotia. Tilanne on pahentunut pikkuhiljaa. Kissa on terve.
Onko ainoa vaihtoehto luovuttaa tämä hankala kissa pois, jotta rauha palaa...? Kokemuksia?
Pöljä katti!
3
429
Vastaukset
- kokemusta on
älä hauku kissaasi pöljäksi ollenkaan, tämä on aivan normaalia, jokainen kissa tulee mustasukkaiseksi toisesta ihmisestä tai eläimestä, koska kissasi luulee että et pidä siitä niin pajon kuin toisista eläimistä, joten kissan käytös on antaa ymmärrystä että ei kaipaa muita eläimiä rinnalleen, mutta voit kokeilla jos se tottuisi, jos olet kokeillut kaikki, niin kissasi ei tarvitse muita kuin sinut:) mieti jos ite olisit kissa ja hoitajasi olisi rakas ikinä ja sitten tulisi söpö koiranpentu perheeseen ja kaikki huomio menisi siihen ja kaikki kehuvat ja leikkivät sen kanssa, niin itse varmasti suuttuisit siitä ja tekisit aivan saman kuin kissasi nyt:)
älä ahdista itseäsi laisinkaan vaan jos mun neuvo ei kelpaa voit mennä eläinlääkärin kanssa puhumaan lisää se tietää kaiken, mutta tässä sulle tietoa, älä vaan anna eläimiä pois tollasen takia sillä se on eläinten rääkkäämistä:) - catmania
Kissa ei ole pöljä,sehän pitää perheenjäsenistä,miksi sen pitäisi pitää vieraista ihmisistä ja hamsterista tai koirasta?
Hamsteri on saaliseläin ja kissa on saalistaja on täysin normaalia että kissa ei tule sen kanssa toimeen. Myöskään kaikki kissat eivät pidä koirista.
Mieti oletko ottanut liikaa eläimiä tai eri lajisia eläimiä jos et pysty hallitsemaan koko sakkia.
Missä järjestyksessä olet ne ottanut,oliko tämä kissa ennen muita eläimiä. Jos olet ottanut sen ensimmäisenä on väärin hylätä se.
Mielestäni järjestys on tämä jos et pysty kaikkia haalimiasi eläimiä pitämään annat pois viimeisenä otetut ja yrität löytää niille uuden kodin.
Meilläkin monta kissaa joista yksi ei pidä vieraista mutta sillä on oikeus olla sellainen kuin
on.Tämä on sen koti eikä tulisi mieleenkään antaa sitä pois.
Kissat ovat hyvin yksilöllisiä luonteeltaan jotkut pitävät kaikista toiset eivät kenestäkään.
Perheessä on monenlaista luonnetta ja meillä ainakin kissat ovat myös perheenjäseniä. - dingdong.
Ei tuollaiselle ihmiselle pitäisi mitään eläintä antaa lainkaan. Kissaparka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701