Sattuipas vähemmän somasti ja Ooppeli-pooppeli (Astra -96) otti ja sammu tost noin vain kun hiljensin risteykseen,eikä millään enää käyntiin.
Kone kyllä pyörii,bentsiiniä pitäis olla (jos kukaan ei o pölliny sitä,mittari kyllä näyttää puolta tankillista) ja jakohihnaki on ehyt.
Tulpat on vaihdettu viime syksynä,ja minun ajolla siihen ei niin jumalattomasi kilometrejä tule vuoden aikana.
Kertokaas te viisaammat mistä lähteä vikaa etsimään seuraavaksi?
Auttakaa
4
501
Vastaukset
- Tuolta
http://www.opelclubfinland.fi/forum/
Kokeilepas lueskella mahdollisia vikapaikkoja tai kysellä tarkemmin tuolta merkkiharrastajien Foorumilta;) - opelissa
ollut tyyppivikana nuo kammen ja nokan asentoanturit?
Nouseeko rundari kun starttaat? Jos ei niin viittais tuohon kammen anturiin- vastaa
Minäpäs en tiedä noista tyyppi vioista vielä mitään kun toi on ollut minulla vasta vuoden,tai no pusla vian tiedän kun katsastuksessa pomppasi siitä,kuulemma tyyppivika. Mut se ei taas liity tähän mitenkään.
Mittaristossa paloi normaalit merkkivalot startatessa enkä sen puoleen huomannut mitään erikoista.
Yritin tuolta opelin sivulta ettiä vastaavia tapauksia mut en jaksanu kaikkia sivuja lukee eli vika on vielä hukassa..
Toinen vika mikä siinä välillä ilmenee on moottorin sähkövian merkkivalon palaminen,sammuu kun käyttää virrat pois. Välillä saattaa olla pitkäänkin palamatta,toisinaan saattaa syttyä muutaman kilometrin jälkeen.
Tais olla huono ostos koko opeliksi... Vaikkakin muutoin toimii ihan jees.
- gggcnn
Puola kneties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874