, Tosi YLPEÄ ANOPPI!

namisuku

Vävyni tuli kotiin Brasseista. Jätkä oli voiittanut MM-pronssia yli sata5kilosissa Ju-Jutsussa!
Ilolla keitän kahvit ja teen oikein voileipäkakut ja ison mansikkakakun , huomiseksi.
Hauska kokoontua taas kaikki yhteen=D

13

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea vaan anopillekin, ja pojalle tietysti.

      • namisuku

        Kyllä minua on siunattu kilteillä, työläillä, osaavilla ja urheulullisilla vävyillä.
        Ilmankos tytöt(vaimonsa) ovat aina niin iloisia ja auttavaisia. (ihan itkettää)
        kyllä saivat tyttäreni tosikivat miehet, vaikka ovatkin koko poppoo yltä päältä tatskoissa, Naurua.


    • ensin kunnon

      matto, sellainen tatami, ettei vain satu pahasti jos riemuissaan alkaa Sinua viskellä. Se vaara on, kun oikein kahvit kunnon sörsseleillä laittelet.

      Onneksi olkoon!

      • namisuku

        mummi pistää kyl pojan aisoihin, jos rupeaa venkuloimaan. Nousee se minunkin jalka, ja kun viel saa tasotusta, niin mummi on niskan päällä.
        ps (meil on tatami yhes huonees)


      • enkelitrio
        namisuku kirjoitti:

        mummi pistää kyl pojan aisoihin, jos rupeaa venkuloimaan. Nousee se minunkin jalka, ja kun viel saa tasotusta, niin mummi on niskan päällä.
        ps (meil on tatami yhes huonees)

        ojentaa,
        eikä iloa lahjoittaa.
        niitä voi vain toivoa ja toivottaa !

        Herkkuhetkiä ja onnea ! T.Enkelit


      • namisuku
        enkelitrio kirjoitti:

        ojentaa,
        eikä iloa lahjoittaa.
        niitä voi vain toivoa ja toivottaa !

        Herkkuhetkiä ja onnea ! T.Enkelit

        Enkelitriolle:)


    • hildurvonhopsis

      Hienoa, että olet saanut ihania tyttäriä, joilla sitten sait mieleisiäsi vävyjä. Onnea koko porukalle. Tulit sitten jo sieltä lomaltakin - oliko kivaa?

      Minulla on kaksi ihanaa omatekoista poikaa ja heillä sain kaksi suloista tyttöä, miniän ja tulevan miniän (kihlattu jo). Ihania ovat kaikki minunkin nuoreni.

      Ehkäpä saan vielä niitä pieniä ihania poikia ja tyttöjä tänne "tulevan mummon" iloksi. Tiedossa ei vielä ole niitä pikkuihmisiä, mutta ainahan saa haaveilla mummoudestakin.

      • namisuku

        kyllä saa äiti aina "jännittää" jäkikasvun valintoja kumppaniensa suhteen heh, kun äitihän niitä ei valita voi(valitettavasti, heh) Minua onnisti ja varmasti sinuakin=D Niitä pikkutaaperoita odotellessasi, voi vain haaveilla.
        Lomani oli tod lyhyt, kun on niin paljon kirjoitushommia. En viitsinyt ottaa läpykkää mökille:)
        Kauniita ja Onnellisia päiviä Sinulle=:


      • hildurvonhopsis
        namisuku kirjoitti:

        kyllä saa äiti aina "jännittää" jäkikasvun valintoja kumppaniensa suhteen heh, kun äitihän niitä ei valita voi(valitettavasti, heh) Minua onnisti ja varmasti sinuakin=D Niitä pikkutaaperoita odotellessasi, voi vain haaveilla.
        Lomani oli tod lyhyt, kun on niin paljon kirjoitushommia. En viitsinyt ottaa läpykkää mökille:)
        Kauniita ja Onnellisia päiviä Sinulle=:

        Onnellisia ja iloisia päiviä koko poppoolle. Hyvin valitsivat aikuiset lapseni kumppaninsa.
        Mikäs sen mukavampaa, kun lapset ovat aikuisia ja ovat onnistuneet ammatinvalinnassa ja samoin heidän kumppaninsa - sinne pääsivät minne halusivat. Omat valintansa he tekevät ja saavatkin tehdä.


    • Yksinkertaisuus

      Oletko tyhmä ?
      Tarjoat avaimet henkilöllisyytesi selvittämiseen!

      • namisuku

        kahville(ihan punastun) Olenko jo niin suosittu, että oikein henkilöllisyyttäni joku lähtisi selvittelemään.
        Jos ja kun tulet, pirauta ensin. Tulen avaamaan portin, dobberini voivat olla vähän liian "leikkisiä"


    • olla ylpeä. Onneksi olkoon teille kaikille!!!

      • namisuku

        Satumaalle:)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe