kuka tietää missä/mikä paikka on elokuvassa kuvattu auto-jaggen autoliike?
vares 2:n
20
5008
Vastaukset
- Tietoisuusko
Tampereella
- # 3 Vares
Pitääkö paikkansa että elokuva olisi kuvattu Porissa ?
Mitä tuttuja paikkoja siinä on nähtävissä ?- Risteyspuisto
Reijo Mäki on itse ollut Porissa töissä -
jossakin pankissa. Hän tuntee siten hyvin Porin ja
porilaiset ! - Mäki ei
Risteyspuisto kirjoitti:
Reijo Mäki on itse ollut Porissa töissä -
jossakin pankissa. Hän tuntee siten hyvin Porin ja
porilaiset !varmasti tunne! Ja olen porilainen,,,ts. Reijo ei tunne porilaisia.
- Ei ainakaan
Mäki ei kirjoitti:
varmasti tunne! Ja olen porilainen,,,ts. Reijo ei tunne porilaisia.
kaikkia porilaisia,,,
- poris kuvattu
elokuvan katselu menee vähän vituralleen kun seuraa noita tuttuja maisemia, mut on se silti ihan näkemisen arvonen leffa.
No, siinä on nyt ainakin linja-autoasema, tullipub, torin laidalla oleva pizzeria ja entinen nordea, niittymaalla oleva kahvio, rattis. ei yhtäkkiä tuu muuta mieleen. - oli tosi
poris kuvattu kirjoitti:
elokuvan katselu menee vähän vituralleen kun seuraa noita tuttuja maisemia, mut on se silti ihan näkemisen arvonen leffa.
No, siinä on nyt ainakin linja-autoasema, tullipub, torin laidalla oleva pizzeria ja entinen nordea, niittymaalla oleva kahvio, rattis. ei yhtäkkiä tuu muuta mieleen.paljon kuvattu myös.
- porissa
Ainakin Rattis ja Matkakoti musa.
- tappelukohtaus
poris kuvattu kirjoitti:
No, siinä on nyt ainakin linja-autoasema, tullipub, torin laidalla oleva pizzeria ja entinen nordea, niittymaalla oleva kahvio, rattis. ei yhtäkkiä tuu muuta mieleen.on kuvattu jopa siltapuistokadul olevas baaris.. PUUBAARI...
Siis ennen ku siit tuli "upee" hevibaari... =/ - Maantiekatu
Ei ainakaan kirjoitti:
kaikkia porilaisia,,,
Mitähän sinussa olisi tuntemista -
siis kaunokirjallisessa mielessä ?
- Myrkyn Lykkäs
Onko elokuvassa yhtään uskottavaa porilaista
hahmoa ?- Porilainen3
Eipä juuri, paitsi ne pankinjohtajat.
- Anonyymi
Mikäs huoltamo, jossa Veikko Hopea antaa Lindemanneille kyytiä?
- Anonyymi
Nakkila kahvio näkyi kuvassa. Eipä paljoa muuta
- Anonyymi
Tuo vanha huoltamo on Raumantien varressa oikealla puolella, silloin jo pois käytöstä.
- Anonyymi
Pomarkun Shell?
- Anonyymi
Onko kuva Porin poliisin käytöksestä oikeansuuntainen ?
Kirjailija on entinen porilainen !- Anonyymi
Lievästi korostetun inhorealistisen skaalan viitearvojen rajamailla tulkinnanvaraisesti.
- Anonyymi
Olen leffan joskus nähnyt. Tarkasti en juonikuvioita enää muista. Ainakin suurimmaksi osaksi kuvattu Porissa ja paljon tuttuja kuvauspaikkoja.
Leffassa tulee vaikutelma että Pori on pieni ja korruptoitunut kaupunki jossa hyvävelikerho pitää valtaa. Asioista vaietaan ja niitä ei selvitetä jos siitä koituisi ongelmia hyvävelikerhon jäsenille.
Vaikutelma on tietysti liioiteltu mutta ei täysin tuulesta tempaistu.- Anonyymi
Miten niin liioiteltu? 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882