Eli vahvari on autostudio E-180.2 jonka tekniset tiedot ovat näin: 2 x 180w 4ohm - 2 x 280w 2ohm tai 1 x 560w 4 ohm. Laitteessa on 3 x 30A sulakkeet. Eli voisiko joku kertoa sen kaavan jolla se lasketaan, tai laskea tuon minulle?
Kiitos.
apua vahvarin todellisten tehojen laskentaan
itse en osaa
3
2502
Vastaukset
- todelliset tehot
Jännite (volttia) x Virta (ammpperi) = Teho (wattia)
12.4 volttia x 30 A = 372 Wattia
Joskus tosin vahvistimissa on laskettu 14.4 voltin mukaan tehot eikä ton 12.4 voltin mukaan.
Mutta kyllä tuo vahvari antaa ton tehomäärän varmasti minkä lupaakin. - hifihelppijä
Autostudioiden vahvarit mitataan 14.4v jännitteellää omistajan käsikirjan mukaan.
Tehot ovat todellisia.- nyt osaan
kiitos molemmille asiallisista vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991